Tifreds!
Fra : KHH

Dato : 09-07-07 09:46

Jeg var her i weekenden på Kattegat Camping i Øster Hurup, en plads jeg
normarlt ikke ville opsøge, da den har alt det jeg normalt ville fravælge,
men grundet familiebesøg der har sommerbolig i denne by, valgte vi Kattegat
Camping, en frygtelig stor plads med alt, lige fra Pizzakiosk, restauraant
og badeland, samt en masse andre ting.

Det der her tilfredstiller mig, er bl. andet, at man ikke skal fedte med
kort og mønter når man er i bad, det er inkluderet i prisen, og så langt jeg
var orienteret, var der en del af de andre faceliteter også det.

I modsætning til mange andre, med de samme priser, skulle vi ikke have
pungen ud af lommen, hver gang man skulle bruge et eller andet på pladsen.

Det er også, hvad jeg kunne læse mig til, frit internet i deres cafe.

Så dette var en ægte femstjernet campingplads, hvor prisen odt nok var høj,
men til gengæld var en del af faciliteterne frit tilgængelig, uden man blev
revet i tegnebogen.

Her kunne en del andre campingpladser lære en hel del.

Fra : Tommy T - Odense

Dato : 09-07-07 16:22

"KHH" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev
> [...]
> man blev revet i tegnebogen.
>
> Her kunne en del andre campingpladser lære en hel del.

Jeg kommer hvert år på www.vammencamping.dk, som ligger mellem Viborg og
Hobro, lige ned til Tjele Langsø, hvor man kan bade, fiske og sejle i kano
Der er gratis trådløst internet, og bad er også gratis.

Til gengæld har den ikke hele det cirkus som efterhånden er på
campingpladserne, så det er lige en plads efter mit hjerte.

Mvh Tommy T - Odense