Første tur sydpå!
Fra : Torben

Dato : 09-07-07 08:53

Hejsa,

ja nu har vi altså booket hos en Italiensk campingplads ved Gardasøen, og nu
er nervøsiteten over at skulle køre så langt med vores Combi-Canp så småt
begyndt at bryde frem.

Følgende skal jeg have med:
- veste til motorvej
- registreringsattester
- grønt Kort
- SOS kort
- kort (overvejer at købe en GPS)
- kørekort
- sygesikringskort
- penge (Euro) - kan vel bruge VISA de fleste steder?

Hvad mere?

Vi påregner at køre sent fredag aften, og så ellers tage et overnatning i
Sydtyskland og få hvilet lidt - nogen anbefalinger?

Hjælp modtages med kyshånd

mvh
Torben

Fra : Dan Andersen

Dato : 09-07-07 18:37

"Torben" <real_anonym@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Vi påregner at køre sent fredag aften, og så ellers tage et overnatning i
> Sydtyskland og få hvilet lidt - nogen anbefalinger?

Midt i Tyskland ikke langt fra Dreieck Kircheim Autobahn A7 ligger en
meget fin campingplads, hvor man ikke behøver at komme ind på pladsen, men
kan nøjes med at ligge på et areal lige udenfor receptionen - man betaler et
mindre gebyr og kan benytte toiletfaciliteterne mm.
Kan absolut anbefales
Med venlig hilsen - Dan Andersen

Fra : HK

Dato : 09-07-07 19:18

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan nøjes med at ligge på et areal lige udenfor receptionen - man betaler
> et mindre gebyr og kan benytte toiletfaciliteterne mm.

Hej Dan

Du har vel ikke en adresse eller hjemmeside på pladsen

Venlig Hans Kurt

Fra : Dan Andersen

Dato : 10-07-07 08:57

"HK" <hanskl@privat.dk> skrev i meddelelsen

> "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Dan
>
> Du har vel ikke en adresse eller hjemmeside på pladsen
>
> Venlig Hans Kurt

Sorry skulle have med:

http://www.kirchheim.de/index.php?id=331

http://www.campseepark.de/

God fornøjelse.

En GPS er super at have med, men inden I kører, skal i lige downloade
interessepunkter for campingpladser først - TT-user.dk og gratispoi.dk
Kontakt mig gerne om dette eller andet..
--
Med venlig hilsen - Dan Andersen - dan@dbamott.dk