Multicon West på ford focus
Fra : Morten Strandgaard

Dato : 05-07-07 18:45

Jeg skal have monteret en Multicon West på min ford focus.
Er der nogen der ved hvor det kan købes biligere end 199.-
Har nogen af jeg et diagran over monteringen på en ford focus.

Med venlig hilsen

Morten

Fra : Hans

Dato : 05-07-07 21:29

"Morten Strandgaard" <m.s.skatkaFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen der ved hvor det kan købes biligere end 199.-
> Har nogen af jeg et diagran over monteringen på en ford focus.

Køb et orginalt ledningsnet hos FORD

Så undgår du at afbrænde ledningsnettet på Focusen.

Hans

Fra : Morten Strandgaard

Dato : 06-07-07 15:12

"Hans" <ask@meeeee.not> skrev i meddelelsen

> "Morten Strandgaard" <m.s.skatkaFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Køb et orginalt ledningsnet hos FORD
>
> Så undgår du at afbrænde ledningsnettet på Focusen.
>
> Hans

Jeg er sikker på at jeg ikke laver noget der kan ødelægger ledningsnettet på
min bil, da der monteres relæer til alle forbindelser.

//Morten

Fra : camping@fabel.dk

Dato : 06-07-07 20:47

"Morten Strandgaard" <m.s.skatkaFJERNDETTE@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg er sikker på at jeg ikke laver noget der kan ødelægger ledningsnettet
> på min bil, da der monteres relæer til alle forbindelser.

Uanset hvordan, så vælg et godkendt stik istedet. Brug hellere Jägers
13-polede stik.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 07-07-07 08:04

Lovligt eller ej , der er ikke mange synsfolk der har sagt det ikke er
godkendt !
Jeg kører selv med West Multicon og er meget glad for ikke at skulle have
adaptere til trailer m.v.

M.h.t stik forbindingen er der lavet en vejlednig til montering i stik her :
http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=News&file=article&sid=98
Men husk alt montering af nye ledninger bør foretages ved lodning af
kabler(midsker spændingstab,korrosion,mv.)

Held og lykke
fra en "gammel" Autoelektrikker
Kim