Campingplads på Fyn
Fra : futtog

Dato : 05-07-07 18:11

Hej
Er der blandt jer nogen der har besøgt campingpladsen i Blommenslyst nr. 243
i campingbogen.
Vi har talt om at besøge den nogle dage i ferien og kunde godt lide at høre
om andres erfaringer med den.
Vi er ikke til de helt store pladser, men heller en lille veldholdt en som
er let at overskure for børnene.
Hvad er der af faseliteter for børn 8 og 11 år kan de få en 4-5 dage til at
gå.
Er der mugligheder for gå og cykel tyrer i området.
mvh. Fam. Poulsgaard

Fra : Skodav'du

Dato : 05-07-07 19:16

Ville nok vælge den her istedet.

http://www.camping-odense.dk/plads.asp

Blommenslyst ligger ud til hovedvejen mellem odense og middelfart, og der er
ikke meget at se på omkring pladsen.

Lars

Fra : Jan

Dato : 05-07-07 21:17

> Blommenslyst ligger ud til hovedvejen mellem odense og middelfart, og der
> er
> ikke meget at se på omkring pladsen.
>
> Lars

Der ligger Blæsbjergskoven næsten lige bagved. Her er mange dejlige stier
med mulighed for vandreture. Hvis man ellers er til den slags.

Venligst

Jan

Fra : Søren Faarborg

Dato : 05-07-07 21:59

futtog <futtog@7660net.dk> wrote:
> Hej
> Er der blandt jer nogen der har besøgt campingpladsen i Blommenslyst

Næh - har aldrig været inde på pladsen, men kører forbi dagligt og der ser
vældig hyggeligt ud.
Pladserne ser ud til at ligge omkring en lille sø, og med skov i "baghaven"

Der er masser af natur i området, men det vil måske nok kede ungerne - til
gengæld går bussen til Odense lige ved døren. Det tager vel 15 min. til
centrum.

Og hele denne uge har der været skiltet ved vejen med "alt optaget", så du
skal nok tjekke pr. telefon inden I kører hjemmefra.

/Søren

Fra : Brian Lund

Dato : 06-07-07 06:36

> [...]
at
> gå.
> Er der mugligheder for gå og cykel tyrer i området.

På den ene side motorvejen på den anden side hovedvejen, personligt synes
jeg ikke pladsen ligger ret godt, derfor kan den selvfølgelig godt være en
fin plads!

Som nævnt er der også pladsen i Odense hvor der ihvertfald er langt mindre
trafikstøj, pladsen i Odense ligger også tæt på en skov, og nede i byen er
der Odense Å, hvis man er til den slags. Pladsen er heller ikke vildt stor,
ihvertfald ikke i forhold til internationale standarder som jeg ellers er
vant til..!

Brian