Blyfri 92 ?
Fra : Hanne Hansen

Dato : 29-06-07 08:43

ER der nogen der ved, om man kan tanke 92 oktan blyfri i Tjekkiet og Polen ?

Hilsen

Hanne

Fra : aNdEr SaNd

Dato : 29-06-07 10:29

"Hanne Hansen" <hh@ejbynet.dk> skrev i en meddelelse
> ER der nogen der ved, om man kan tanke 92 oktan blyfri i Tjekkiet og Polen
> ?
>
> Hilsen
>
> Hanne

Jeps - nogle steder er det dog 93 eller 95 blyfri.

Fra : Jens

Dato : 30-06-07 10:18

"aNdEr SaNd" <klap@hat.cz> skrev i en meddelelse

> "Hanne Hansen" <hh@ejbynet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps - nogle steder er det dog 93 eller 95 blyfri.

En bil der kan køre på 92 oktan kan vel også køre på 95 eller mere sålænge
det bare er blyfri, eller ?

Mvh

Jens på 95 oktan

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-06-07 12:47

>En bil der kan køre på 92 oktan kan vel også køre på 95 eller mere sålænge
>det bare er blyfri, eller ?

Jep - tit og ofte "skal" en bil have 95, men kan køre på 92 i
nødstilfælde.. der er desværre mange der mener, at med de benzinpriser
vi har så er det et nødstilfælde hver gang og bilen får kun 92

Den er som regel kørt ind til 95 og med bankesensor kan den regulere
tændingen og dermed køre 92 også, men med nedsat effekt til følge.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Hanne Hansen

Dato : 01-07-07 22:08

Har talt med min autoforhandler. Vores bil kan sagtens køre på 95 oktan
blyfri.

MEN:

HVAD hedder 95 oktan blyfri i hhv. Tjekkiet & Polen ?

Hilsen

Hanne