Autocamper spørgsmål
Fra : hafelaffen

Dato : 26-06-07 18:49

Hejsa i Gruppen.

Vi har fået et tilbud på en autocamper, så nu skal det nok være.
Men der tordner sig jo spørgsmål op, i kølvandet på en sådan
beslutning. Jeg håber at nogen herinde kan være behjælpelig med lidt
information samt tips og idér.

Camperen er en Citroën Jumper fra 95´ En stor alkove-model. Med ny
motor (120.000km)

Jeg har fået et tilbud på forsikring af vognen. Uden kasko 3200
årligt, med kasko 7000 kr...
(den skal _ikke_ bruges til udlejning.)

Er det prisen, eller findes der selskaber som har eksklusive aftaler,
der måske er billigere ?

Er det en fordel at "pille" pladerne af om vinteren ? hvilke fordele
og ulemper giver dette ?

Jeg håber nogle kan hjælpe mig her..
Mange Hilsner

Haf.

Fra : Anette

Dato : 26-06-07 22:53

hafelaffen wrote:
> Jeg håber nogle kan hjælpe mig her..

Jeg ville ønske jeg kunne give dig nogle bedre svar, men kan kun sige at
vores Hymer BC544, 1998, er kaskoforsikret hos Tryg for lige knap 6000 p.a.
Men prøv at stille dine spørgsmål i forummet på denne side,
http://www.autocamper-nyt.dk/
Der er vist flere autocamperejere end her i NG'en.

/ Anette

Fra : hafelaffen

Dato : 26-06-07 23:07

> Men prøv at stille dine spørgsmål i forummet på denne side,http://www.autocamper-nyt.dk/
> Der er vist flere autocamperejere end her i NG'en.
>
> / Anette

Tak Anette
Det vil jeg gøre med det samme
/Haf