Camping sokol dolni pocernice i Prag.
Fra : XS1100

Dato : 23-06-07 19:00

Hej gruppe.

Jeg har nogle venner der er på ferie på denne campingplads i Prag. Da jeg
også skal til Prag, ville jeg gerne besøge dem der. Men jeg kan ikke
gennemskue deres kort på hjemmesiden, så jeg kan finde pladsen. Jeg ville
høre jer om i vidste et sted på nettet jeg kan printe et kort ud, så jeg kan
finde pladsen når jeg skal gå derud ( metro og bus).

På forhånd tak.
Mvh
Jarl

Fra : Steen Larsen

Dato : 23-06-07 19:19

"XS1100" <no@email.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> høre jer om i vidste et sted på nettet jeg kan printe et kort ud, så jeg
> kan finde pladsen når jeg skal gå derud ( metro og bus).

Hej Jarl

Her et link til pladsens adr.
http://www.map24.com/search?q=m24flnlFR7MvZHVrqiRE1KTx9sfWn_s/0tYK4nfavXSBmJW5J2UMsblyjQRf4j1B/sEFpCJoYmC8NgDYYeJuBeoFmPljlg_Xc7j9Gn7cIzco3c/dwwzLyX8m5HEpi5Na0ZCna1vEvJIUEDHafSj7mca_Lf7SYt_PGatGHA6XY0jfN

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : XS1100

Dato : 23-06-07 19:28

"Steen Larsen" <steen_larsen@tdc***adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.map24.com/search?q=m24flnlFR7MvZHVrqiRE1KTx9sfWn_s/0tYK4nfavXSBmJW5J2UMsblyjQRf4j1B/sEFpCJoYmC8NgDYYeJuBeoFmPljlg_Xc7j9Gn7cIzco3c/dwwzLyX8m5HEpi5Na0ZCna1vEvJIUEDHafSj7mca_Lf7SYt_PGatGHA6XY0jfN

Hej Steen.
Tak for hjælpen. Ved du tilfældigvis hvilken metrostation der ligger nærmest
campingpladsen?
Mvh
Jarl
--
Ford Transit 1980 autocamper model Orca
Mc Yamaha xs1100

Fra : Steen Larsen

Dato : 23-06-07 20:27

> [...]
> Ford Transit 1980 autocamper model Orca
> Mc Yamaha xs1100
> Og en kineser mc til at læsse bag på autocamperen

Nej jeg er ikke kendt men jeg fandt dette rutekort over metroen måske det
kan hjælpe dig http://www.holidaym.ru/ceska/praha_metro_map.gif

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : XS1100

Dato : 23-06-07 21:51

> Hej Jarl
>
> Nej jeg er ikke kendt men jeg fandt dette rutekort over metroen måske det
> [...]
Hej igen.
Fint nok.
Jeg har printet alle kort ud, så jeg skal nok finde det.
Tak for hjælpen.
Mvh
Jarl

Fra : Kim Olsen

Dato : 23-06-07 22:15

Hvis det driller med at finde det, så tag en taxa. De koster stort set
ingenting.. Men aftalt prisen på forhånd - det er billigst.

hilsen
Kim Olsen
www.kims.pahn.dk
kinøjserklubmedlem 107

Fra : HSLK

Dato : 24-06-07 08:45

Hejsa

> Hvis det driller med at finde det, så tag en taxa. De koster stort set
> ingenting.. Men aftalt prisen på forhånd - det er billigst.

Du skal passe rigtig godt på taxaerne dernede de snyder så vandet driver af
dem !!!

knus Henriette.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-06-07 12:18

HSLK wrote:
> Hejsa

> Du skal passe rigtig godt på taxaerne dernede de snyder så vandet
> driver af dem !!!

Long time no see Prag. Men der er noget med at civle biler også kører rundt
og spiller taxa, og dem skal man også passe på :)

--
Per, Esbjerg

Fra : KHH

Dato : 24-06-07 20:30

Du skal med metroen til Skalka og derfra med bus til campingpladsen.

Fra : XS1100

Dato : 01-07-07 22:48

"KHH" <karlheinz@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal med metroen til Skalka og derfra med bus til campingpladsen.

Jep og bussen hedder 163 og det tager ca 20 minutter. Og så skal man huske
at tage bussen efter den køreplan campingpladsen udleverer. Hvis man tager
bus 163 mellem de tider der står i køreplanen, bliver man sat af midt i the
middle of nowhere. Og der er ikke engang et værtshus i nærheden så man kan
få noget slippowitch. Og der var 40 minutter til den næste bus. Nå men
anyway var campingpladsen liidt langt fra prag og jeg vil køre efter caravan
park i prag centrum ved floden. Prag er jo som sædvanlig "prag" tfuld.
God sommer til alle.
Mvh
Jarl