Indkøb af gyngestativ med rusjebane
Fra : Torben

Dato : 25-07-07 21:22

Hej gruppe
Jeg søger et gyngestativ med en rusjebane.
Jeg ser dem af og til i udsalgskataloger, men nu hvor jeg har bestem mig for
at min datter skal have et kan jeg ikke finde et.... Jeg har søgt via nettet
på div. byggemarkeders hjemmesider.
Er der nogen der kan give mig et godt råd hvor jeg skal søge?
Mvh. Torben
Denne meddelelse er sendt til: dk.familie.barn; dk.fritid.hus-og-have

Fra : Martin Petersen

Dato : 26-07-07 11:23

"Torben" <Nomail@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mvh. Torben
> Denne meddelelse er sendt til: dk.familie.barn; dk.fritid.hus-og-have

Jem og Fix plejer at sælge sådan nogle til billig pris.

- Martin

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 26-07-07 23:00

> Er der nogen der kan give mig et godt råd hvor jeg skal søge?

Bilka / A-Z har dem næsten altid til 700-800,- rutchebanen koster vist nok
ca. 500,- oveni.

Jeg er godt tilfreds med vores, der var nemt at samle, og virker solidt.
(gyngerne kan holde til mine 85 kg. -))

Mvh

Jasper

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-07 18:06

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> skrev i en
meddelelse news:46a9195a$0$69259$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> ca. 500,- oveni.
>
> Jeg er godt tilfreds med vores, der var nemt at samle, og virker solidt.

Hvis du skal vælge mellem a-z og jem og fix så tag A-Z deres er lidt mere
solid og koster det samme

Fra : Torben

Dato : 03-08-07 19:21

Hej igen
Så kom det på tilbud igen i Bauhaus. Jeg er ved at samle, beslag mv. ser
fint ud, træet ser lidt klein ud, men det er vel tykt nok....
Tak for venlig deltagelse..
/Torben