trampolin - god på fliser ?
Fra : Peter

Dato : 20-07-07 09:26

Overvejer at anskaffe en 3m. trampolin, som kan stå på fliseområde - haven
er desværre optaget - men vil gerne høre om andres erfaringer mht. børn der
kommer til skade ?? . Selvf. skal der hegn på langs siderne, men er de sikre
nok ?? Er det fald/ned skader der sker oftes ??

Mvh
Peter

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 21-07-07 09:55

"Peter" <noreply@dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> børn der kommer til skade ?? . Selvf. skal der hegn på langs siderne, men
> er de sikre nok ?? Er det fald/ned skader der sker oftes ??

Fastgjort net hele vejen rundt i op til 2 meters højde er et must!
Ellers ville jeg overhovedet ikke overveje at sætte trampolinen på
fliseareal.

Vi har ikke haft skader hverken denne eller sidste sommer, men
jeg kan da læse i avisen, at trampolinen er med til at sætte antallet
af skader i vejret, - men til gengæld er det en fantastisk god måde
at få ungerne til at motionere på.

Mvh.Bodil.

Fra : info@billigmobilguid~

Dato : 28-07-07 19:56

Peter skrev:
> [...]
> kommer til skade ?? . Selvf. skal der hegn på langs siderne, men er de sikre
> nok ?? Er det fald/ned skader der sker oftes ??

Hej Peter

Du kan læse om havetrampoliner og sikkerhedsudstyr på følgende
webside:
http://hf.1go.dk/billig-trampolin-guide/
Jeg har selv en trampolin på 3,90 m med sikkerhedsnet. Det fungerer
fint. Til mindre børn er sikkerhedsnet en god investering. Børnene kan
let miste balancen og falde.