Se KinaBørnehave TV iaften
Fra : Bo Warming

Dato : 15-07-07 11:51

DR2 er det vist

De fortjener nobelpris i fornyelser som vikan lære af - fx tøj så barnet kan
sætte sig på hug og lorte og pisse uden hjælp og uden ble

Smme genistreg eksperimentere jeg med jvf følgende

Klage over politi-passivitet hhv. -overreaktion. Incl anmeldelse af ny vold.

Jeg blev for et par dage siden ringet op fra Bellahøj Station, hvor en
betjent oplyste mig, at mine voldsanmeldelser ikke ville blive rapporteret,
fordi jeg ikke har skaffet skadestuerapport.Aviserne har daglig nyheder om,
at politi tager affære også uden, og jeg nævnte bl.a.
Frederikshavn-overlægen der i selvforsvar mod en patient stak en mild
lussing og fik øjeblikkelig bøde på 8000 kr.

I dag nævner Politiken på side 3 en Slagelse-borger, hvis vold havde
trusselskarakter og som er blevet fængslet uden at nabo-ofre belastede
lægeresourcer.

Sidste uge ringede Jeres k.a. Søren Wiborg og bad mig rejse til stationen
med min anmeldelse af dels korporlig muslimvold mod mig, dels af genbos brug
af sin bil til svinsk hærværk, der spredte et perfekt stablet forkullet
plankeværk, som renovationen hentede dagen efter og som betjente efter
branden bad mig få hurtigt væk for ikke at inspirere andre pyromaner.

På stationen afviste man alligevel at skrive rapport og bad mig skrive brev,
hvilket er gjort og svar på dette rykkes for hermed.

I går ringede samme genbo til Jer og fik Jer til at besøge mig, fordi jeg
havde talt med 3 teenage-drenge bl.a. etniske, som jeg gav lov at plukke
blommer fra træet i min have, hvis frugtrige grene hænger over fortovet.

Jeg havde samme tækkelige g-streng på, som Politigårdens jurist i svar på
tidligere klage har erklæret ikke-blufærdighedskrænkende. Jeg havde desuden
et frontalt totalt dækkende forklæde, som dog ikke dækker nogle få cm2 af
bagdelen, men min pædofili-opdigtende genbo mente at se kriminalitet i
dette.

Naboen, der har råbt og skreget om min brug af sådant i min have, som han
kan se ned i, må have "glemt" at nævne for politiet, at min snak med de tre
drenge foretog jeg frontalt fra min havelåge og kun genboen, men ikke
drengene kunne vide om mine benklæders minimale ufuldstændighed

Jeg har ofte artikler i Ugeskrift for Læger og senest om utraditionelle
selvhjælps løsninger til ældre med urininkontinens og mine utraditionelt,
men anstændige benklæder indgår i min videnskabelige forskning om at lette
livet for disse patienter pr selvhjælp.

Imidlertid var patruljebilen fremme på få sekunder efter, at genboen havde
falskanmeldt og selvom man ikke fandt noget at påtale vedr min beklædning,
så gjorde man ikke min totale lovlydighed gældende for genboen , der imens
råbte, skreg og hånede på det modsatte fortov. Det lader det i hvert fald
ikke til, eftersom genboen i dag opsøgte mig og langede mig en syngende
lussing.

Da I har hans adresse fra i går og CPR, foreslås en forebyggende verbal
indsats fra Jeres side, så ikke at I skal bidrage til voldskriminalitets
optrapning imod mig og øget antal falske anmeldelser af ren chikanøs
karakter imod mig.

Man bør se hans falsk anmeldelse i går og selvtægt i dag i sammenhæng med,
at det er rygtedes i kvarteret, at politiet har besøgt mig for at få mig til
at undlade færdsel på fortov nær børnehaven, der også er min genbo.

Ved denne færdsel har jeg altid været aldeles konventionelt påklædt og ingen
har gjort andet gældende, og Politigårdens jurist har i svar på min klage
vedr dette erkendt, at jeg ikke har brudt nogen paragraf

Dvs belæg for trussel om tilhold kan ikke henføres til nogen §, altså
ingen hjemmel.

Man bør også se den ikke-anonyme persons falskanmeldelse og vold i
sammenhæng med, at politiet tidligere har skabt unødige aversioner mod mig i
kvarteret ved bødeforlæg udfra påstand mod påstand fra en etnisk persons
påstand mod påstand om blufærdighedskrænkelse.

Politiet skaber altså krystalnat-hetz mod jøden Bo Warming og øger
aversioner imod en forfulgt uskyldighed og når så endelig en notorisk
hærværksmand og voldsmand ikke er anonym, ville det være passende, at
politiet verbalt søgte at få ham til at dæmpe sin fysiske og klart
lovstridige chikane.

Med venlig hilsen Bo Warming, cand.scient. Bjelkes Alle 46, 2200 N,
35861000, CPR 1702460529