"Fastmonteret" babyalarm
Fra : Jorgen [DK/2600]

Dato : 13-07-07 16:12

Hej,

vores datter (1½ år) har sit eget værelse. Vi er netop flyttet, og normalt
havde vi bare dørene åbne, men her er der lidt større afstand.

Hvad er der af muligheder for en "fastmonteret" babyalarm i hendes og vores
soveværelse ?

Det skal helst være trådløst. Vi har kigget på skrammel walkier fra f.eks.
Harald Nyborg, men ikke helt sikre på om de er gode nok.

Vi har i forvejen et sæt Super Nova som baby alarmer. Disse er vi super
glade for, men har ikke lyst til at slide dem op på at være tændt hver nat.

mvh
Jørgen

Fra : Holst

Dato : 13-07-07 16:18

Jorgen [DK/2600] wrote:

> [...]
> havde vi bare dørene åbne, men her er der lidt større afstand.
>
> Hvad er der af muligheder for en "fastmonteret" babyalarm i hendes og vores

Det, du søger, er vel et samtaleanlæg. Prøv at søg på 'samtaleanlæg' på
Google og se, hvad der måtte dukke op.

Fra : Jorgen [DK/2600]

Dato : 14-07-07 08:06

> Det, du søger, er vel et samtaleanlæg. Prøv at søg på 'samtaleanlæg' på
> Google og se, hvad der måtte dukke op.

Det er selvfølgelig også en mulighed. Men derfor hører jeg gerne fra andre,
som givetvis må have haft samme problem, om hvordan de løste det.

mvh
Jørgen

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 13-07-07 16:21

"Jorgen [DK/2600]" <nyhedsgruppe_vaek@gmail - dot - com> skrev i meddelelsen

> Vi har i forvejen et sæt Super Nova som baby alarmer. Disse er vi super
> glade for, men har ikke lyst til at slide dem op på at være tændt hver
> nat.

Hej Jørgen

Kan man overhovedet slide et Super Nova sæt op? Vores blev brugt hver nat i
sammenlagt et par år + middagslure etc - og det blev ikke slidt op (vi har
heller aldrig måttet skifte batteri).
Så jeg kan såmænd fint anbefale at bruge, hvad I allerede har

MVH Mette

Fra : Jorgen [DK/2600]

Dato : 13-07-07 16:26

> [...]
> har heller aldrig måttet skifte batteri).
> Så jeg kan såmænd fint anbefale at bruge, hvad I allerede har
Vi købte vores brugt ... batteriene holdt et års tid og gik så flade... men
efter vi har fået nye, holder den snildt 8-10 timer!

Opslidelig = nej ! ..

mvh
Jørgen