Gir du en stemme?
Fra : baremig

Dato : 11-07-07 13:39

og jeg får sikkert RIGTIG meget høvl - men men men det handler altså lidt om
børn.

Men har i ikke lyst at gå ind på
http://www.barneguiden.dk/fotokonkurrence.htm og stemme på nr 34?

Det er nemlig min dejlige lille charmetrold som berigede mit liv den 30
marts 2007 ved at komme til verden :)

Fra : Thomas Corell

Dato : 11-07-07 15:27

baremig wrote:
> og jeg får sikkert RIGTIG meget høvl - men men men det handler altså lidt om
> børn.

Formodentlig... Og det bliver bestemt ikke bedre af at du øjensynligt
selv er klar over at du træder ved siden af.

> Men har i ikke lyst at gå ind på
> http://www.barneguiden.dk/fotokonkurrence.htm og stemme på nr 34?

http://www.barneguiden.dk/default.asp?thdid=903&bid=759

". Vi henstiller til at forældrene, hvis de opfordre andre på chat
eller i debatfora til at deltage i afstemningen, gør det på en
anstændig måde, som ikke virker provokerende eller anstødene på andre
forældre."

Jeg tror de andre forældrer i konkurrencen, føler sig stærkt provokeret
af din opfordring, til at stemme på din pode og ikke det bedste billed
(hvilket måske er det samme).

Tillykke med den nye verdensborger.

--
Don't waste space

Fra : baremig

Dato : 11-07-07 15:33

"Thomas Corell" <nospamplease@corell.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Jeg tror de andre forældrer i konkurrencen, føler sig stærkt provokeret
> af din opfordring, til at stemme på din pode og ikke det bedste billed

Du kan være helt hundred på at alle de andre forældre også gør det ! Sååå

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-07 16:26

baremig wrote:
> Du kan være helt hundred på at alle de andre forældre også gør det !
> Sååå

Nååhhhh ja, så er det _helt_ iorden.

--
Michael (der lige har stemt på een af de andre)

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 200.-

Fra : Carina

Dato : 11-07-07 16:39

"baremig" <

> Men har i ikke lyst at gå ind på
> http://www.barneguiden.dk/fotokonkurrence.htm

Ja

>og stemme på nr 34?

Nej, det blev nummer 6 i stedet

VH
Carina

Fra : Per Vadmand

Dato : 11-07-07 16:56

Carina wrote:
> "baremig" <

> Ja

> Nej, det blev nummer 6 i stedet

Er der virkelig nogen, der forestiller sig, at sådan en afstemning kan blive
til andet end pjat?

Per V.

--
CEPOS: Center for ekstraordinært prætentiøs organiseret selvtilfredshed

Fra : Thomas Corell

Dato : 11-07-07 17:06

Per Vadmand wrote:

> Er der virkelig nogen, der forestiller sig, at sådan en afstemning kan blive
> til andet end pjat?

Næ, men websitet får et hav af billeder de kan bruge på deres websider. Det
er jo det der er det egentlige formåle med konkurrencen:

". Du beholder ophavs rettighederne til det indsendte billede, dog
forbeholder BarneGuiden og KvindeGuiden ApS sig ret til at benytte
billedet i forbindelse med markedsføring af vores portaler. Der vil
ikke blive udbetalt honorar såfremt billedet bliver brugt."

Gad vide om den holder i retten, at de må bruges ens kreationer, uden
efterfølgende at spørge om lov ?

--
Don't waste space

Fra : Holst

Dato : 11-07-07 17:19

Per Vadmand wrote:

> Er der virkelig nogen, der forestiller sig, at sådan en afstemning kan blive
> til andet end pjat?

Næppe. Men hvis man partout vil have den udlovede cd, så kan man jo få
en masse til at stemme på ungen, hvad enten han er den mest charmerende
eller ej.

Så kan faderen jo fortælle sin søn om nogle år, at han har vundet cd'en
ved snyd. Så får knægten i det mindste ikke indtryk af, at faderen er
perfekt.

Og så kan jeg ellers anbefale at stemme på andre af børnene, hvis man
gider bruge tid på det. Der er en hel del af børnene, der ser noget mere
charmerende ud på billederne end nr. 34, skønt det er svært at vurdere
med så små billeder.

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-07 18:21

Holst wrote:
> [...]
> gider bruge tid på det. Der er en hel del af børnene, der ser noget
> mere charmerende ud på billederne end nr. 34, skønt det er svært at

Sjovt nok gør et indlæg som det oprindelige, at man får en utrolig lyst til
at stemme på alt andet end netop nr. 34.

--
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-07 12:48

"Trekroner" <xx> wrote in message

> Sjovt nok gør et indlæg som det oprindelige, at man får en utrolig lyst
> til at stemme på alt andet end netop nr. 34.

Gider ikke at stemme. Billeder af snotnæsede unger der har fået banket en
blitz af lige i masken er alligevel pr. definition dårlige billeder, som
vist ikke kan være interessante for andre end familien.

/Alex