er du alene far så se lige her
Fra : Ølgod

Dato : 18-06-07 11:47

er du trædt af vaskeop når du her børne week så er der et godt tilbud her
--
Wasco, 1 år, bordopvaskemaskine, længte: 44 b: 57 d: 50, energiklasse B, den
passer lige til 4 til 6 pasoner

traffes bæst imelle 08 og 13

pris 500 kr

Men Venlig Hilsen
Jens E Koch
E Mail : jenskoch@webspeed.dk
Hotmail : jens537@hotmail.com
Hjemmeside : www.jens37.webbyen.dk

Link
http://smiley.smileycentral.com/download/index.jhtml?partner=ZNxdm122ZZDK
http://www.familieadvokaten.dk/
http://www.netdoktor.dk/
http://www.112alarm.dk/
http://www.gratis-ting.dk/underholdning/index.php
http://www.politi.dk

Fra : ThomasB

Dato : 19-06-07 07:08

"Ølgod" <jenskoch@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> er du trædt af vaskeop når du her børne week så er der et godt tilbud her
> --
> Wasco, 1 år, bordopvaskemaskine, længte: 44 b: 57 d: 50, energiklasse G,
> den passer lige til 1 pason
> og den køre og viker rigtig dårligt
>
> traffes bæst imelle 01 og 05
>
> pris 5000 kr

Jeg byder en skumbanen og en klage til din udbyder

Fra : Patruljen

Dato : 26-06-07 08:31

On 19 Jun., 08:08, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk>
wrote:

> Jeg byder en skumbanen og en klage til din udbyder

Ér det alt du formår at bidrage med?

Lidt klynk, stønnen og klagen - du er da ynkelig

Mvh. Niels Bruun.

Fra : ThomasB

Dato : 26-06-07 08:59

Patruljen skrev:

> Ér det alt du formår at bidrage med?
>
> Lidt klynk, stønnen og klagen - du er da ynkelig

Hvem er mest ynkelig; Den der påtaler SPAM, eller den der påtaler den der
påtaler SPAM?

Jeg kender svaret, Patruljen/NielsBruun.

Fra : Patruljen

Dato : 26-06-07 11:30

On 26 Jun., 09:59, "ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk>
wrote:

> Hvem er mest ynkelig; Den der påtaler SPAM, eller den der påtaler den der
> påtaler SPAM?
>
> Jeg kender svaret, Patruljen/NielsBruun.

Dine bidrag er en stor omgang whineri, stønnen og klagen.
Meget andet ses ikke fra din hånd

Mvh. Niels bruun.

Fra : ThomasB

Dato : 26-06-07 15:05

Patruljen skrev:

> Dine bidrag er en stor omgang whineri, stønnen og klagen.
> Meget andet ses ikke fra din hånd

okay

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-07 14:24

On Tue, 26 Jun 2007 03:29:39 -0700, Patruljen <Patruljen@yahoo.dk>
wrote:

>Dine bidrag er en stor omgang whineri, stønnen og klagen.
>Meget andet ses ikke fra din hånd

Og fordi en person der ifølge dig "whiner, stønner og klager" påpeger
at du er en spammer, som bryder alle skrevne og uskrevne usenetregler,
så er det i orden?

Må jeg anbefale dig at tage et kig på:
http://usenet.dk/netikette/
og http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.familie.barn
inden du igen overfalder tastaturet med endnu mere mudderkast og spam.

/Alex

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 30-06-07 18:55

On Jun 26, 12:29 pm, Patruljen <Patrul...@yahoo.dk> wrote:

> Dine bidrag er en stor omgang whineri, stønnen og klagen.
> Meget andet ses ikke fra din hånd

Dine meddelelser i denne tråd er jo en ganske anden sag

ThomasB gør det eneste rette mod spam; gør opmærksom på at det ikke er
korrekt og klager til udbyder.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann