Købsaftale, hvem er bedst at tale med?
Fra : S.Sørensen

Dato : 22-07-07 17:00

Hej gruppe,

Jeg står foran åbningen af min virksomhed, og skal have lavet en købsaftale
formular.

Hvem kan jeg evt. tale med om det så jeg er sikker på at jeg får det hele
med?

(Det er ikke bolig eller biler der sælges.)

Hilsen
Sørensen

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-07-07 17:09

S.Sørensen skrev den 22-07-2007 18:00:
> [...]
> hele med?
>
> (Det er ikke bolig eller biler der sælges.)

En advokat.

men overvej lige hvad er det egentlig du sælger. dimser til en 10'er
eller løbende tjenesteydelser.

Og hvem vil du sælge til? Andre virksomheder eller forbrugere?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : S.Sørensen

Dato : 22-07-07 19:27

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i meddelelsen

> En advokat.
>

> men overvej lige hvad er det egentlig du sælger. dimser til en 10'er
> eller løbende tjenesteydelser.

Kunstværker. Dvs. at kunden skriver under på en købsaftale, men ikke
nødvendigvis kan få kunstværket med hjem før en udstilling slutter.

> Og hvem vil du sælge til? Andre virksomheder eller forbrugere?

Begge

> --
> med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
> Carsten Riis Mere skal der ikke til
> for varigt vægttab.

hilsen
Sørensen

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-07-07 19:48

S.Sørensen skrev den 22-07-2007 20:26:

> "Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Kunstværker. Dvs. at kunden skriver under på en købsaftale, men ikke
> nødvendigvis kan få kunstværket med hjem før en udstilling slutter.

Tja, skriv det på kvitteringen som kunden får med hjem.

Hvis det er den eneste betingelse, så er det en helt almindelig
leveringsfrist, som er - hvis du spørger mig - meget naturlig i
galleri-branchen.