Finde frem til et holdingselskab
Fra : Nedad

Dato : 04-07-07 17:05

Hejsa

Hvordan kan man finde frem til hvilket holdingselskab ejer et firma?
Hvis jeg kender firmaet men ikke hldingselskabet, hvordan gør jeg?
Jeg har kikket på www.kob.dk, www.cvr.dk og www.krak.dk, men kan intet
finde på omkring dette.

På forhånd tak
Nenad

Fra : René

Dato : 05-07-07 10:23

"Nedad" <google@dragic.com> skrev i en meddelelse
[...]

-------

Køb firmaets indsendte regnskab på www.cvr.dk der skal det stå i hvem der er
aktionær, også selvom det er et holdingselskab, det koster 37,- pr regnskab.

Mvh
René

Fra : nvm

Dato : 05-07-07 16:11

> Køb firmaets indsendte regnskab på www.cvr.dk der skal det stå i hvem der er
> aktionær, også selvom det er et holdingselskab, det koster 37,- pr regnskab.

Ja, det er rigtigt, hvis der er tale om et aktieselskab. Det er
frivilligt om der oplyses om anpartshavere i et anpartsselskab.

Ofte har driftsselskabet og holdingselskabet samme adresse eller
holdingselskabet har samme adresse som direktøren.
Jeg ville prøve en søgning på cvr.dk efter andre selskaber på selskabets
eller direktørens adresse.

Fra : René

Dato : 05-07-07 20:18

"nvm" <nvm@pengemand.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> holdingselskabet har samme adresse som direktøren.
> Jeg ville prøve en søgning på cvr.dk efter andre selskaber på selskabets

Eller alternativt et personsøgning på direktøren og se hvilke selskaber han
er involveret i, det er osse gratis her
http://www.cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/PersonSearch.aspx det giver måske
også et hint.

Mvh