Skilteprogram
Fra : Claus Rasmussen

Dato : 26-06-07 22:37

Hej

Arbejder i en mindre elektronik-forretning hvor vi skal bruge noget
program-"dims" til at lave skilte med.

Forestiller mig noget med at vi har en fast tekst liggende på alle varer
(evt. varenummer)

Man skal så kunne skiltopsætning med farver og andet sjovt, når man vil
ændre lidt i skiltedesignet.

Altså så det kun er opsætningen man laver men bare "henter" teksten hver
gang.

Kender nogen til programmer der kan det ?

Bruger pt. Indesign men det er ikke rigtigt det vi vil bruge.

Mvh
Claus Rasmussen

Fra : Viggo Poulsen

Dato : 27-06-07 08:41

Hej Claus
Jeg kan lave sådan et program til dig. Det vil være med varekartotek og
rapportdesigner´.
Her laver du de design du ønsker (valgfri fonte, farver osv) som kan gemmes,
og opretter dine varer med tekst og priser.
Når du skal udskrive, vælger du design og varenumre, så fletter programmet
det automatisk til dine skilte.
Prisen vil være yderst fornuftig.
Skriv venligst, hvis du er interesseret.

Med Venlig Hilsen
Viggo Poulsen
Vipilon ApS
vp@vipilon.dk