? klargøre fakturaer
Fra : NG

Dato : 23-06-07 16:12

Jeg fakturerer mine kunder hver 3. mdr og ville egentlig godt gøre
fakturaerne klar til endelig udskrift efter d. 1. De er ikke ens fra gang
til gang men jeg kender hvad de skal indeholde ca. 14 dage før d. 1.

Kan man det ?

Per Krabbe,
www.scanboat.com - Masser af brugte både samlet ét sted
www.maxi77.com - hvis du hellere vil leje end eje

Fra : Karsten H.

Dato : 23-06-07 20:46

NG wrote:
> [...]
> fakturaerne klar til endelig udskrift efter d. 1. De er ikke ens fra
> gang til gang men jeg kender hvad de skal indeholde ca. 14 dage før

Tja. Du kan datere dem og gemme dem i en spoolfil til senere udskrift. Så
udskriver du blot den på den ønskede dato, og de sprøjter det som skidt fra
en spædekalv.
Karsten H. (7870)
Vil du med rette have ry som lærd,
så søg det lette - og gør det svært. (Piet Hein)