Fedora 7
Fra : Peter Andersen

Dato : 12-07-07 18:54

Hej med jer

Jeg har installeret en engelsksproget fedora 7 på min mac G4.
Det virker også fint. Men jeg har lavet et eller andet så punktet
Add/remove under applications er forsvundet.
Hvad hedder det program der skal lægges ind i menuen igen.

--
/ Peter Andersen
/ Skanderborg

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 12-07-07 22:16

Peter Andersen <peters@snaps.dk> writes:

> [...]
> Add/remove under applications er forsvundet.
> Hvad hedder det program der skal lægges ind i menuen igen.

På min er det /usr/bin/pirut

Fra : Peter Andersen

Dato : 13-07-07 20:35

On Thu, 12 Jul 2007 23:16:22 +0200, Peter Dalgaard wrote:

> PÃ¥ min er det /usr/bin/pirut

Tak! Det var den jeg var kommet til at slette :(

--
/Peter Andersen
/Skanderborg