MS Windows
briani 27239
opstartsprogrsmmer
Fra : Tom Lund

Dato : 01-08-07 13:21

Hej
Mit barnebarn har leget med min computer og fået lavet nogle
automatiske opstart af programmer.
Hvordan får jeg det slettet igen.
Jeg bruger XP

Venlig hilsen
Tom

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 01-08-07 13:35

On 01 Aug 2007 12:21:20 GMT, Tom Lund <tomlund@mail.dk> wrote:

>Mit barnebarn har leget med min computer og fået lavet nogle
>automatiske opstart af programmer.
>Hvordan får jeg det slettet igen.
>Jeg bruger XP

Programmet MSCONFIG.EXE er en oplagt mulighed. Programmet startes på
en kommandolinie eller fra 'Kør'.

Du kan formentlig fjerne/deaktivere det meste under fanebladet
'Start', de øvrige faneblade som f.eks 'Tjenester' skal du ikke rode i
med mindre du er 100% klar over hvad du foretager dig...

<mlr>

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 03-08-07 12:48

"Tom Lund" <tomlund@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Mit barnebarn har leget med min computer og fået lavet nogle
> automatiske opstart af programmer.
> Hvordan får jeg det slettet igen.
> Jeg bruger XP

I mange programmer er det muligt at vælge om de skal starte op
automatisk med Windows. Som regel er det i Indstillinger (hvis Dansk)
Eller Settings eller Options (hvis Engelsk).

> Venlig hilsen
> Tom

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Tom Lund

Dato : 03-08-07 23:36

Rasmus Bertelsen <rasbert@nowhere.invalid> skrev:

> [...]
>automatisk med Windows. Som regel er det i Indstillinger (hvis
Dansk)
>Eller Settings eller Options (hvis Engelsk).

Tak Rasmus
Jeg tror det hjalp.
vh
Tom

Fra : emj

Dato : 03-08-07 13:18

Tom Lund skrev:

>Mit barnebarn har leget med min computer og fået lavet nogle
>automatiske opstart af programmer.

Er du sikker på at det ikke er dig selv, der er synderen? )
Masser af programmer har den dårlige vane at lægge sig i startup, hver
gang, de har været anvendt.

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/