MS Windows
briani 27239
Nye vinduer er for små
Fra : Carsten

Dato : 01-08-07 12:08

Her for ganske nyligt er alle nye vinduer, der åbnes i XP Pro pludseligt
begundt at åbnes som bittesmå.

Før i tiden åbnedes de enten som maksimeret eller tilpasset hjemmesidens
indhold. Nu, hver gang jeg klikker på et link, så åbner der et vindue, der
kun er 1/10 af skærmens størrelse, hvilket er kolosalt irriterende.

Jeg har ledt og ledt i IE indstillinger men kan intet finde, der skulle
styre dette.

Har I nogle gode råd?

Jeg bruger XP pro med nyeste opdateringer.
IE 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_gdr.070227-2254

Carsten

Fra : Ole C

Dato : 01-08-07 12:14

Carsten skrev blandt andet:

> [...]
>
> Har I nogle gode råd?
>
> Jeg bruger XP pro med nyeste opdateringer.
> IE 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_gdr.070227-2254

Gå ud fra at det kun er vinduer i IE vi taler om:
Træk vinduet ud i den rette størrelse - altså ikke ved at trykke på
firkanten i højre, øverste hjørne.
Luk alle IE-vinduer - og størrelsen bliver husket til næste gang

--
vh
Ole C.

Fra : Carsten