MS Windows
briani 27239
Jeg mangler Windows Movie Maker på min XP-~
Fra : Jan

Dato : 01-08-07 05:42

Tiltrods for at jeg har en opdateret Windows XP med servicepack 2, så har
jeg ikke Windows Movie Maker på min XP-maskine. Jeg mener selv min maskine
er fuldt ud opdateret via Windows Update, dog skal sige, at jeg bevidst har
fravalgt Explorer 7.0, men jeg mener ikke dette kan have noget at sige(?)

Jeg har forgæves ledt efter et download-link på Microsoft's hjemmeside. Hvis
man kigger hér:

http://www.microsoft.com/danmark/windowsxp/moviemaker/downloads/moviemaker2.mspx

så er der i, højre hjørne, godt nok et 'Hent program'-link, men det henviser
i sidste ende bare til Windows Update.

Hvordan får jeg fat i Windows Update? Hjælp ønskes.

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 01-08-07 06:54

ligger den ikke under start --> alle programmer --> tilbehør ---> windows
movie maker ???

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-07 07:35

"Jan" <jan@spammailnej.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> henviser i sidste ende bare til Windows Update.
>
> Hvordan får jeg fat i Windows Update? Hjælp ønskes.

Man kan vist ikke downloade den seperat den følger med i SP2 den burde ligge
her start --> programmer --> tilbehør --->underholdning---> / windows movie
maker eller prøv at kigge i "C:\Programmer\Movie Maker\moviemk.exe"
--
venlig hilsen
Bc

Fra : Jan

Dato : 03-08-07 14:57

"Bjarne Chr" skrev:
> eller prøv at kigge i "C:\Programmer\Movie Maker\moviemk.exe"

Hej Johnny og Bjarne. Beklager sen respons på jeres svar.

Nej, programmet findes mærkeligt nok ikke under 'Tilbehør'. Men jeg har nu,
efter Bjarnes tip, fundet programmet under C:\Programmer. Her kan jeg
aktivere exe-filen og programmet starter fluks (uden en egentlig
installation). Tak for jeres hjælp og respons.