MS Windows
briani 27239
Problemer med brænding
Fra : Hagar

Dato : 29-07-07 18:56

Hej i gruppen

Jeg ved ikke hvor jeg ellers skal henvende mig, men jeg tager da i mod hint

Jeg sidder og skal brænde en del på DVD, når jeg når ca. ½-delen af
processen går min brænder helt ned i hastighed, og speeder så op igen, sådan
gør den ind til den har nået ca. 70%, så kører det normalt igen. På andre
skiver får jeg beskeden at brændingen er mislykkedes, og det inden den er
gået rigtig i gang. Jeg havde mistanke til skiverne, men hvis jeg så booter
en gang, så er der ikke noget galt, så kører hele processen som den skal.
Hvad er problemet her, er det brænderen, er det Nero, er det Windows eller
er det ............?

Jeg har en Pioneer brænder, 2 Gb RAM og XP hvor Nero kører på

Hagar

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 30-07-07 08:08

Hagar wrote:

> Jeg ved ikke hvor jeg ellers skal henvende mig, men jeg tager da i mod hint

dk.edb.hardware.drev.dvd

> Jeg har en Pioneer brænder, 2 Gb RAM og XP hvor Nero kører på

Det lyder som et hardwareproblem.

Jesper Poulsen