MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Må jeg slette denne mappe (xerox)
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 29-07-07 18:45

Hej i gruppen.

Jeg har en mappe der hedder nwwia den ligger i en mappe som hedder xerox, på
denne placering C:\Program Files\xerox. Mappen bruges af en poces der
winlogon.exe. Må jeg slette den? Jeg bruger windows xp.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Ole C

Dato : 29-07-07 18:57

Jørgen Nielsen skrev blandt andet:

> Jeg har en mappe der hedder nwwia den ligger i en mappe som hedder
> xerox, på denne placering C:\Program Files\xerox. Mappen bruges af en
> poces der winlogon.exe. Må jeg slette den?

Jeg tror ikke du kan......

--
vh
Ole C.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 31-07-07 16:44

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror ikke du kan......

Jo, jeg har et et program til at låse filer op der er i brug.

Fra : Ole C

Dato : 31-07-07 18:32

Jørgen Nielsen skrev blandt andet:

> "Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, jeg har et et program til at låse filer op der er i brug.

Det har jeg også.

--
vh
Ole C.

Fra : Hans

Dato : 29-07-07 19:22

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> på denne placering C:\Program Files\xerox. Mappen bruges af en poces der
> winlogon.exe. Må jeg slette den? Jeg bruger windows xp.

Hvilken skade gør den?

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 31-07-07 16:42

"Hans" <hans@susaa.xx> skrev i en meddelelse
> Hvilken skade gør den?

Det ved jeg jo ikke. Det er derfor at spørger om jeg må slette den.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 30-07-07 07:57

Jørgen Nielsen wrote:

> Jeg har en mappe der hedder nwwia den ligger i en mappe som hedder xerox, på
> denne placering C:\Program Files\xerox. Mappen bruges af en poces der
> winlogon.exe. Må jeg slette den? Jeg bruger windows xp.

Du har hardware fra Xerox?

Jesper Poulsen

Fra : Ole C

Dato : 30-07-07 09:46

Jesper Poulsen skrev blandt andet:

> Du har hardware fra Xerox?

Det er mig bekendt en standardmappe i WindowsXP - uvist af hvilke årsager -
og normalt umulig at slette.

--
vh
Ole C.

Fra : Eliasen

Dato : 30-07-07 10:00

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> wrote in message

> Det er mig bekendt en standardmappe i WindowsXP - uvist af hvilke
> årsager - og normalt umulig at slette.

Der er to skjulte filer i mappen, der er relateret til XP's mulighed for at
OCR-læse scannede dokumenter. Kildekoden til denne funktion er licenseret
til Xerox. Mappen og filerne vil gendanne sig hvis man får held til at
slette dem.

--
Eliasen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 30-07-07 10:10

Eliasen wrote:

> Der er to skjulte filer i mappen, der er relateret til XP's mulighed for at
> OCR-læse scannede dokumenter. Kildekoden til denne funktion er licenseret
> til Xerox.

Det forklarer hvorfor jeg ikke har filerne i Win2000, jeg har endda
Xerox-hardware.

Jesper Poulsen

Fra : Hans

Dato : 30-07-07 13:59

"Eliasen" <kyskoen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at OCR-læse scannede dokumenter. Kildekoden til denne funktion er
> licenseret til Xerox. Mappen og filerne vil gendanne sig hvis man får held

Kan Windows XP læse OCR-scannede dokumenter. Fortæl, fortæl.

Fra : Ole Christiansen

Dato : 31-07-07 07:47

> "Eliasen" <kyskoen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Kan Windows XP læse OCR-scannede dokumenter. Fortæl, fortæl.

Hos mig sker det med et medfølgende Omnipage SE.
Fulgte med HP-pc.
--
Ole

Fra : Hans

Dato : 31-07-07 12:08

"Ole Christiansen" <ofc@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Hans" <hans@susaa.xx> skrev i en meddelelse

> Hos mig sker det med et medfølgende Omnipage SE.
> Fulgte med HP-pc.
> --
> Ole
Hvad har det med sagen at gøre?

Fra : Ole Christiansen

Dato : 01-08-07 07:17

> "Ole Christiansen" <ofc@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad har det med sagen at gøre?
Ja. ! Fortæl,fortæl.
--
Ole

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 01-08-07 07:59

Ole Christiansen wrote:

> Ja. ! Fortæl,fortæl.

FUT:dk.admin.netikette

Jesper Poulsen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 31-07-07 16:54

> [...]
> at OCR-læse scannede dokumenter. Kildekoden til denne funktion er
> licenseret til Xerox. Mappen og filerne vil gendanne sig hvis man får held

Der er ikke nogen filer i min mappe, men der er en tom mappe der
hedder"nwwia".

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 31-07-07 16:43

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse