MS Windows
briani 27239
64 bit til 32 hvordan?
Fra : Jørgen

Dato : 29-07-07 17:17

Hej
Jeg har installeret Vista med 64 bit, med AMD 3800+ men det kører dårligt
fordi der er for mange programmer der ikke kan køre med det endnu.
Før kørte jeg XP Home og det kørte jo strygende, og det vil jeg til igen men
nu er harddisken jo formateret til 64 bit hvordan kommer jeg tilbage til 32
bit igen?

Jørgen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-07-07 17:47

Den 29-07-07 18.17 skrev Jørgen følgende:

> [...]
> nu er harddisken jo formateret til 64 bit hvordan kommer jeg tilbage til 32

Du installerer 32-bit-udgaven. Husk at tage backup, hvis du har nået at
gemme uundværlige data på Vistaen, da alle dine data på drevet bliver
overskrevet ved installationen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Slå tjenesten Messenger fra, så den ikke kan misbruges til spam.