MS Windows
briani 27239
Vista 32 el. 64 bit ?
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 27-07-07 21:14

skal bruges til spil og lidt office og surfing ... hvad skal jeg vælge ?

--
Johnny B [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Hans

Dato : 27-07-07 22:16

"Johnny B [2000]" <FJERN_KAGEN_I_ DÅSENjohnnyb2000@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:46aa51f2$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> skal bruges til spil og lidt office og surfing ... hvad skal jeg vælge ?

Det bestemmer du selv.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-07-07 23:10

Den 27-07-07 22.13 skrev Johnny B [2000] følgende:
> skal bruges til spil og lidt office og surfing ... hvad skal jeg vælge ?

Hvis du ikke har brug for 64-bit - og det har du ikke i henhold til din
beskrivelse - så vælg 32-bit. Der er flere problemer med drivere m.m.
til Vista 64-bit, end der er til Vista 32-bit.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lav flotte fotomosaikbilleder med Centarsia.

Fra : IKJ

Dato : 28-07-07 12:24

hvad skal jeg vælge ?

> [...]
> beskrivelse - så vælg 32-bit. Der er flere problemer med drivere m.m. til
> Vista 64-bit, end der er til Vista 32-bit.

Min datter har problemer med enkelte drivere på hendes Vista Premium 64 bit
install.
Hvordan kan man skifte til 32 bit, ud over ny-installation.

Mvh IKJ

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-07-07 12:39

Den 28-07-07 13.23 skrev IKJ følgende:

> Min datter har problemer med enkelte drivere på hendes Vista Premium 64 bit
> install.
> Hvordan kan man skifte til 32 bit, ud over ny-installation.

Der er kun én vej: Ny installation.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Desktop Sidebar: Information at your fingertips.

Fra : IKJ

Dato : 28-07-07 14:54

> Der er kun én vej: Ny installation.
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen

Tak for svaret..........det anede mig

Mvh IKJ

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 28-07-07 16:15

Kim Ludvigsen wrote:

> Hvis du ikke har brug for 64-bit - og det har du ikke i henhold til din
> beskrivelse - så vælg 32-bit. Der er flere problemer med drivere m.m.

Far Cry er optimeret til AMD64.

Jesper Poulsen

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 29-07-07 11:32

har en Intel E6850 og et 8800gtx i et asus striker extreme med 4 gb ram

skal kunne spille CS source, BF2142