MS Windows
briani 27239
w.media-center tv?
Fra : sigurno

Dato : 26-07-07 10:13

Hej
Jeg har Vista og media center. Jeg sætter mit kabel til pc'en, der hvor det
skal sidde, har kabel tv fra tdc. Jeg kan se alle kanalerne, men det er
ikke helt klart på skærmen. Er der nogen som har en ide om hvad der er galt.
Jeg har ny fladskærm som er fin og ny pc med indbygget tv tuner og stik
bagpå til antennekabel.

Mvh.

Sigurno

Fra : Ole C

Dato : 26-07-07 11:17

sigurno skrev blandt andet:

> [...]
> har en ide om hvad der er galt. Jeg har ny fladskærm som er fin og ny
> pc med indbygget tv tuner og stik bagpå til antennekabel.

Prøv i gruppen dk.teknik.htpc

--
vh
Ole C.