MS Windows
briani 27239
hemmelig mappe ?
Fra : Punish the deed, not~

Dato : 24-07-07 15:32

hej min computer bliver brugt af et par stykker og jeg ville godt have
en mappe som kun jeg kunne gå ind i eventuelt med et brugernavn ? jeg
gidder ikke have hele windows delt op i forskellige brugere kan det
lade sig gøre med en enkelt mappe ? kender nogen eventuelt et link til
noget software der kan hjælpe hvis windows ikke kan selv ?

Fra : Ad Infinitum

Dato : 24-07-07 16:15

"Punish the deed, not the breed." <not@home.se> skrev i en meddelelse
> [...]
> lade sig gøre med en enkelt mappe ? kender nogen eventuelt et link til
> noget software der kan hjælpe hvis windows ikke kan selv ?

Du kan download my privat folder fra microsoft, så har du en mappe hvor du
kan gemme ting og sager i som kun du har nøglen til.

Hvis du vil kan jeg smide den op på sendspace til dig?

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 24-07-07 17:02

On Tue, 24 Jul 2007 17:15:18 +0200, "Ad Infinitum" <nop@nop.dk> wrote:

> [...]
>kan gemme ting og sager i som kun du har nøglen til.
>
>Hvis du vil kan jeg smide den op på sendspace til dig?

det må du meget gerne, men jeg kender ikke sendspace er det nemt at
hente der ?

Fra : Ad Infinitum

Dato : 24-07-07 17:22

> det må du meget gerne, men jeg kender ikke sendspace er det nemt at
> hente der ?

http://www.sendspace.com/file/g0nc8z

Her ligger filen.

Lidt nede på siden står der sikkert noget med mspf10.enu det står ligesom
mellem 4 bokse i centrum og er skrevet i blåt

Fra : Ole Christiansen

Dato : 25-07-07 07:36

> [...]
> lade sig gøre med en enkelt mappe ? kender nogen eventuelt et link til
> noget software der kan hjælpe hvis windows ikke kan selv ?

http://www.softpedia.com/get/Security/Lockdown/Microsoft-Private-Folder.shtml

/Ole

Fra : Optimus Prime

Dato : 06-08-07 09:20

Ole Christiansen skrev:
> http://www.softpedia.com/get/Security/Lockdown/Microsoft-Private-Folder.shtml

Nogen der har erfaring med programmet, tænker på hvor stærk kryptering
der anvendes om der allerede findes password "recovery" programmer osv?