MS Windows
briani 27239
SKYPE duer ikke til Windows Vista
Fra : urlex

Dato : 23-07-07 09:12

Jeg har både Headset m/microfon og en Skype-telefon, men ingen af
delene kan sammen med Vista ?
Jeg har prøvet test-opkald og kan høre "manden" tale, men ikke mig
selv, når jeg siger TEST-1-2-3-4, hvad
kan være galt ?
Jeg har ASUS P5B og Ge-Force 7950 GT og har prøvet at fjerne mine
Front Speaker, der nødvendigvis kun kan sidde på (lime) port OUT.
Jeg har prøvet at skifte til (black) og (gray), måske skal der ændres
noget i BIOS.
Jeg ved ikke hvordan man kan test alene med Vista ?
vh urlex

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 23-07-07 10:27

urlex wrote:
> [...]
> noget i BIOS.
> Jeg ved ikke hvordan man kan test alene med Vista ?

RTFM
Hint: side 2-22
Hvis du har forlagt manualen så er der her.
http://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/mb/socket775/P5B/e2620_p5b.pdf
Microfonen skal i pink. Se side 2-23

mvh
Henning

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 23-07-07 12:10

"urlex" <rolex6996@kokage.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Hejsa
Jeg havde samme problem, men efter jeg havde hentet den sidste
Skype version 3.2.0.175, har jeg ikke noget problem mere.
Nu kan jeg godt teste mikrofonen.
MVH
Hans Otto