MS Windows
briani 27239
Ram til naboen ?
Fra : Olsen

Dato : 22-07-07 10:42

Han har en Siemens, motherboardet er et Micro-Star msi845gem som kan trække
max 2 GB.

Den kører med DDR SDram PC3200. Lige nu sidder der en stang på 256 MB.

Han vil gerne op på mindst 1GB.

Hvad skal jeg købe til ham, evt. mærke ?

\Olsen

Fra : Jack

Dato : 22-07-07 12:02

"Olsen" <snyd@c.dk> skrev i en meddelelse
> Han har en Siemens, motherboardet er et Micro-Star msi845gem som kan
> trække max 2 GB.

Kender ikke svaret, men vil tro, at du får et hurtigere svar i
dk.edb.hardware.bundkort

Fra : Rene J

Dato : 23-07-07 14:08

Hvis du fra omkring vejle har jeg 2*512 liggende til sådan svend ...
Pc3200 og en Pc2700 100% fejlfri

De ska koste dig 400,- så han godt kørende ..

Mvh Rene