MS Windows
briani 27239
mangler driver til vista
Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 21-07-07 13:06

jeg har denne usb reader :
http://www.pc-adictos.com.ar/hardware/de/fra3-00.html (virkede perfect til
xp)

vista genkender den ikke automatisk, og den medfølgende driver virker heller
ikke til vista

Hvordan klarer jeg denne? tips og tricks ønskes !

Fra : Henning

Dato : 21-07-07 16:37

On Sat, 21 Jul 2007 14:05:45 +0200, "dann@invalidd.dk"
<dan@microinvalid.com> wrote:

> [...]
>ikke til vista
>
>Hvordan klarer jeg denne? tips og tricks ønskes !

Det lyder mere som om der ikke er installeret drivere til dit chipsæt?
Har du nogle gule udråbestegn i enhedshåndtering, når ovennævnte ikke
er installeret?

Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 22-07-07 10:20

> [...]

> Det lyder mere som om der ikke er installeret drivere til dit chipsæt?
> Har du nogle gule udråbestegn i enhedshåndtering, når ovennævnte ikke

Nej der er ikke nogen gule udråbstegn, alt er installeret fra da jeg købte
den.