MS Windows
briani 27239
Kan ikke slette fordi filen er i brug
Fra : tp

Dato : 20-07-07 07:23

Hejsa. Når jeg nu VED at filen ikke er i brug (men har været), hvordan
slipper jeg så af med den ?

Nogen gange er det lykkedes mig at starte et dosprompt og slette derfra, men
når det nú heller ikke virker. Findes der et program der kan fjerne den
"lås" der må være på filen ?

vedr vista og W2K3

Fra : emj

Dato : 20-07-07 07:42

tp skrev:

>Når jeg nu VED at filen ikke er i brug

Hvor VED du det fra? Har du kikket i joblisten?

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : Fjollefrans

Dato : 20-07-07 08:45

> [...]
>
> Nogen gange er det lykkedes mig at starte et dosprompt og slette derfra,
> men når det nú heller ikke virker. Findes der et program der kan fjerne

hente det her og se hvad der holder fat i filen
http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/ProcessesAndThreads/Handle.mspx

- FF

Fra : Bach

Dato : 20-07-07 09:13

"tp" <skodskod@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Nogen gange er det lykkedes mig at starte et dosprompt og slette derfra,
> men når det nú heller ikke virker. Findes der et program der kan fjerne

Hej.
En enkelt måde at gøre det på er dette lille smarte
program :) http://www.docsdownloads.com/Tier1/dr-delete.htm

Mvh Bach.

Fra : Ole C

Dato : 20-07-07 10:05

tp skrev blandt andet:

> [...]
> derfra, men når det nú heller ikke virker. Findes der et program der
> kan fjerne den "lås" der må være på filen ?

Her er løsningen:
http://ccollomb.free.fr/unlocker/

--
vh
Ole C.

Fra : tp

Dato : 20-07-07 10:30

> Her er løsningen:
> http://ccollomb.free.fr/unlocker/

Det lyder helt rigtigt. Takker !

Fra : hcma

Dato : 20-07-07 10:14

"tp" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen gange er det lykkedes mig at starte et dosprompt og slette derfra,
> men når det nú heller ikke virker. Findes der et program der kan fjerne

det er nok en AVI-fil der er broken
http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no43
m v ¨h
hcma

Fra : tp

Dato : 20-07-07 10:31

> det er nok en AVI-fil der er broken
> http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no43
> m v ¨h
> hcma

Det ER avi der driller, men nu prøver jeg den der unlocker

Takker for input alle!

Fra :    ab©

Dato : 20-07-07 11:17

"tp" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det ER avi der driller, men nu prøver jeg den der unlocker
>
> Takker for input alle!

Har du prøvet at genstarte i fejlsikret tilstand - så skulle der gerne være
en ekstra mulighed ...

ab©