MS Windows
briani 27239
Problem ved diskoprydning?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-07-07 07:11

Når jeg bruger "Diskoprydning" forsvinder mine login-oplysninger - hvor
henne er det jeg *ikke* skal have flueben?
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 17-07-07 23:36

Hans Paulin (6310) skrev:

> Når jeg bruger "Diskoprydning" forsvinder mine login-oplysninger -
> hvor henne er det jeg *ikke* skal have flueben?

Har nu eksperimenteret mig frem til en løsning.
Hans

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 18-07-07 10:36

> Har nu eksperimenteret mig frem til en løsning.

Hvad bestod den løsning i?
> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 18-07-07 10:50

Rasmus Bertelsen skrev:

> Hvad bestod den løsning i?

Jeg fjernede fluebenene i punkterne 2,3 og 4 under "Diskoprydning" (XP SP2)

Overkill, men nu er der ro.
Hans