MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
setup mappe
Fra : Hagar

Dato : 16-07-07 14:05

Hej

I min XP Pro får jeg netop nu nogle beskeder om at jeg har en trojansk der
vil ud på nettet, de tre beskeder jeg har fået er "healet", men de kommer
fra samme mappe. Mappen ligger i c:\windows\system32\drivers\setup, kan jeg
uden videre slette den mappe, eller indholdet, for jeg husker ikke hvilke
mapper der normalt er i windows.

Hagar

Fra : Ole C

Dato : 16-07-07 15:05

Hagar skrev blandt andet:

> [...]
> c:\windows\system32\drivers\setup, kan jeg uden videre slette den
> mappe, eller indholdet, for jeg husker ikke hvilke mapper der normalt

Jeg har XP Home - og der er ikke nogen "setup"-mappe på det angivne sted.

--
vh
Ole C.

Fra : Per Lüchau

Dato : 16-07-07 15:31

Hagar skrev:
> [...]
> uden videre slette den mappe, eller indholdet, for jeg husker ikke hvilke

Jeg kører XP Pro, og der er en 'setup'-mappe, fyldt med .dll filer.
Per

Fra : Hagar

Dato : 16-07-07 15:52

"Per Lüchau" <pluchau@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kører XP Pro, og der er en 'setup'-mappe, fyldt med .dll filer.
> Per

Tak for svaret. Jeg har prøvet at pakke den mappe, og så slette den, ind til
nu er der ikke kommet protester

Hagar