MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
killfilter
Fra : sigurno

Dato : 15-07-07 19:02

Hvordan er det lige, at man får en person i killfilteret. Jeg har Vista. Og
det er Outlook Express

Mvh.

Sigurno

Fra : Henrik Sahl

Dato : 15-07-07 19:14

"sigurno" <pawlova@cafeer.dk> wrote in message
> Hvordan er det lige, at man får en person i killfilteret. Jeg har Vista.
> Og det er Outlook Express

I menuen "Message" -> "Block Sender..."

Henrik Sahl
http://www.sahlsa.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-07-07 19:44

Den 15-07-07 20.01 skrev sigurno følgende:
> Hvordan er det lige, at man får en person i killfilteret. Jeg har Vista. Og
> det er Outlook Express

Mon ikke det er Windows Mail, du har.

Markér en meddelelse fra den pågældende person => Meddelelse => Uønsket
e-mail => Føj afsenderen til listen over blokerede afsendere.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis antivirus med AVG AntiVirus.

Fra : Hans

Dato : 15-07-07 20:21

"sigurno" <pawlova@cafeer.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan er det lige, at man får en person i killfilteret. Jeg har Vista.
> Og det er Outlook Express
>
> Mvh.

Har du virkelig?