MS Windows
briani 27239
uidentificeret program vista
Fra : Allan

Dato : 15-07-07 16:55

hvordan undgå at vista brokker sig over uidentificeret programmer når man
starter dem?

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 15-07-07 18:27

"Allan" skrev

> hvordan undgå at vista brokker sig over uidentificeret programmer når
> man starter dem?

Prøver at finde ud af hvilket program det drejer sig om og hvad det gør
forkert.

For at identificere programmet kan du gøre sådan:

Windows-knappen | skriv stabili | tryk på Enter-tasten når programmet op-
træder øverst | gå ind i Stabilitetsovervågning under Overvågningsværk-
tøjer.

Der er markeret de dage der har været fejl, hvis du markere en dag kan du
i bunden se hvilke programmer som har fejlet og på hvilken måde.

Problemet med programmet drejer sig nok om at du har installeret et pro-
gram som starter op på en måde som ikke er kompatibel med Vista og det må
du så have udvikleren af programmet til at se på.

Fra : Allan

Dato : 15-07-07 19:46

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@> skrev i meddelelsen
> [...]
> gram som starter op på en måde som ikke er kompatibel med Vista og det må
> du så have udvikleren af programmet til at se på.

jo men kan jeg ikke få vista til at se bort fra det på det enkelte program ?

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 16-07-07 05:41

"Allan" skrev

> jo men kan jeg ikke få vista til at se bort fra det på det enkelte
> program ?

Måske, det kommer an på hvad programmet forsøger at gøre som Vista ikke
bryder sig om.

Når du ved hvilket program det drejer sig om, kan du finde det på harddis-
ken, højreklikke på det og vælge egenskaber, i fanebladet Kompatibilitet
kan du indstille forskelige ting.