MS Windows
briani 27239
spil win 98
Fra : Hm

Dato : 11-07-07 21:35

hej
Håber i kan hjælpe, har en veninde, som plejer at bruge de spil der fulgte
med win98, men nu har jeg skiftet hendes pc ud og den version af win 98 der
ligger på denne er der ingen spil, kan man bare tage en hvilke som helst win
98 og copy spil til denne maskine, eller er der et sted man kan finde de
filer på nettet??
Hanne

Fra : emj

Dato : 11-07-07 21:59

Hm skrev:

>men nu har jeg skiftet hendes pc ud og den version af win 98 der
>ligger på denne er der ingen spil,

Mon dog ikke. De er vel bare ikke blevet installeret.
Gå i kontrolpanel og vælg Tilføj/fjern programmer
Vælg Tilføj/fjern windowskomponenter
Find tilbehør/funktioner og installer spil.
Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 11-07-07 22:09

"Hm" <misasli@mail.dk> skrev :

> [...]
>98 og copy spil til denne maskine, eller er der et sted man kan finde de

De må ligge på windows-cd'en og så er det blot i med den og så
ind i kontrolpanel => tilføj/fjern programer => windows.

De bliver ikke installeret som standard i Win 98, men man skal
vælge en special installation eller tilføje dem senere.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Hm

Dato : 12-07-07 07:08

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

Hej tak for svarene, men jeg har nok ikke forklaret mig ordentlig, så jeg
prøver lige igen.

Det er ikke den licens win98, som ligger på hendes pc som jeg har, altså 2
forskellige licens nr. ???

Eller er der en der har dem liggende som filer??

Kan man finde dem på nettet?

Håber I gider at svare igen

Hanne

Fra : Ole C

Dato : 12-07-07 07:54

Hm skrev blandt andet:

> Det er ikke den licens win98, som ligger på hendes pc som jeg har,
> altså 2 forskellige licens nr. ???

Licensnummer har ikke noget med indholdet på CD'en at gøre.
Prøv nu at gøre som du er blevet anbefalet......

--
vh
Ole C.

Fra : Hm

Dato : 12-07-07 16:53

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hm skrev blandt andet:
>

> Licensnummer har ikke noget med indholdet på CD'en at gøre.
> Prøv nu at gøre som du er blevet anbefalet......

Tak Ole, Fint at det ikke har noget med indholdet at gøre, så selvfølgelig
vil jeg install. fra min cd ,så !!
Hanne

Fra : ai

Dato : 12-07-07 09:34

Hanne..
hvis du ikke er alt for nærig, så forær hende
474 forskellige spil for ca 138 kroner.

www.solsuite.com

/vh ai

Fra : Lars Christensen

Dato : 12-07-07 21:44

On Thu, 12 Jul 2007 10:33:47 +0200, "ai" <anixyr@webspeed.dk> wrote:

>Hanne..
>hvis du ikke er alt for nærig, så forær hende
>474 forskellige spil for ca 138 kroner.
>
>www.solsuite.com

Ha, det gjorde jeg til min mor. Hun sidder stadig og spiller kabalen
som er installeret med Windows