MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fejl i start op-windows xp.
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 10-07-07 16:21

Hej.

Hver gang jeg starter min pc, kommer der en fejl meddelelse hvor der står
"systemroot\windows\system32\autochk.exe not found-skipping autochk.exe" det
kommer på den der lyseblå skærm lige som når chkdsk.exe køre. Er der nogen
der ved hvordan jeg slipper af med den? Det drejer sig Windows media center.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Taba

Dato : 10-07-07 19:42

> [...]
> der ved hvordan jeg slipper af med den? Det drejer sig Windows media center.

Google er din ven: http://www.techspot.com/vb/topic7746.html

Der er info til dig hvis du kan boote ind i WIndows eller hvis du ikke
kan. Hvis du kan så skal du: "Go to Add/Remove Programs and delete the
following Windows XP HotFix: KB824105"

Hvis du ikke kan boote ind i Windows (hverken normalt eller via
fejlsikret tilstand) så er processen lidt længere og den er forklaret
meget fint af brugeren 'bbrass10' på ovennævnte forum.

Held og lykke!

--
/Taba - www.ITzonen.dk - Anmeldelser, Nyheder og Forum

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 11-07-07 14:40

"Taba" <die@all.spammers.die> skrev i en meddelelse

> Google er din ven: http://www.techspot.com/vb/topic7746.html

Jeg har ellers prøvet google, men åbenbart ikke ihærdigt nok

> Der er info til dig hvis du kan boote ind i WIndows eller hvis du ikke
> kan. Hvis du kan så skal du: "Go to Add/Remove Programs and delete the
> following Windows XP HotFix: KB824105"

Det prøver jeg. Tak for hjælpen.

> Hvis du ikke kan boote ind i Windows (hverken normalt eller via fejlsikret
> tilstand) så er processen lidt længere og den er forklaret meget fint af
> brugeren 'bbrass10' på ovennævnte forum.

Jo, jeg kan godt boot.

> Held og lykke!

Tak tak

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-07-07 15:29

> [...]
>
> Der er info til dig hvis du kan boote ind i WIndows eller hvis du ikke
> kan. Hvis du kan så skal du: "Go to Add/Remove Programs and delete the
[klip]

Jeg har slet ikke den Hotfix der. Ved ikke hvorfor.