MS Windows
briani 27239
iTunes er tung at danse med
Fra : Karsten Jensen

Dato : 04-07-07 18:41

Er der nogle af jer der har det samme problem?. Fra jeg trykker på iTunes,
går der 8-9 sek. inden programmet åbner. Og det er på både min bærbare og
min stationære. De er begge to rimeligt godt bestykket, hvad angår hardware.
Er der noget man kan gøre for at det bliver bedre?.

Mvh.

Karsten

Fra : co@ch [4130]

Dato : 04-07-07 22:00

"Karsten Jensen" <ljoshfkjdjhlojubvkjdhg@invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> min stationære. De er begge to rimeligt godt bestykket, hvad angår
> hardware. Er der noget man kan gøre for at det bliver bedre?.

Samme her.

Med en E6300 clocket til 2,6 gHz, 2048mb DDR2 ram, SATA2 HDD, WinXP.

Jeg tror det er helt normalt, så snart du har lidt albums og filer scannet
ind i iTunes.

Mvh
Bri@n

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 04-07-07 23:23

co@ch [4130] wrote:

> Jeg tror det er helt normalt, så snart du har lidt albums og filer scannet
> ind i iTunes.

Må jeg anbefale Jer noget bedre software?

- Livet er for kort til at vente på langsomme computere.

Jesper Poulsen

Fra : Jack

Dato : 04-07-07 23:39

Jesper Poulsen wrote:

> Må jeg anbefale Jer noget bedre software?
>
> - Livet er for kort til at vente på langsomme computere.

Endnu et yderst "intelligent" svar fra denne mand :-/ han basere det på
mange års erfaringer på usenet og div. fora. (siger han)

Fra : Karsten Jensen

Dato : 05-07-07 03:28

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev:

Må jeg anbefale Jer noget bedre software?

Har du noget specielt i tanke?. Bortset fra den langsomme opstart, så kører
iTunes suverænt. Jeg bruger mest programmet til podcasts, og næsten ikke
andet.

Mvh.

Karsten

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 05-07-07 14:43

Karsten Jensen wrote:
> Har du noget specielt i tanke?. Bortset fra den langsomme opstart, så kører

Alt andet, vil jeg næsten sige... Apple bør holde sig til at lave
hardware og lade andre om software. Vil faktisk anbefale dig et produkt
fra Microsoft, hvis de har noget der kan lige dét. Microsoft er bedre
til software end Apple er.

Jesper Poulsen

Fra : Jack

Dato : 05-07-07 20:42

Jesper Poulsen wrote:

> [...]
> hardware og lade andre om software. Vil faktisk anbefale dig et
> produkt fra Microsoft, hvis de har noget der kan lige dét. Microsoft

Hvorfor kommer det ikke bag på mig, at du igen ikke har noget svar på
spørgsmålet, men aligevel skal blande dig ?? Læs lige dit eget indlæg i
dk.admin.netikette om grilkul :

GAP

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 05-07-07 22:59

Jack wrote:
> Hvorfor kommer det ikke bag på mig, at du igen ikke har noget svar på

Hvem har lukket dig ud?

Jesper Poulsen

Fra : Jack

Dato : 05-07-07 23:16

Jesper Poulsen wrote:

> Hvem har lukket dig ud?

Spørgsmålet er, hvem der har lukket dig ind ?? Du fatter ikke ret meget vel
?

Xpostet i dk.snak.vittighed

Fra : gmah96@gmail.com

Dato : 19-07-07 06:50

On 6 Jul., 00:16, "Jack" <gopot@***hotmail.com> wrote:

> Spørgsmålet er, hvem der har lukket dig ind ?? Du fatter ikke ret meget vel
> ?
>
> Xpostet i dk.snak.vittighed

kæft og slap lige af