MS Windows
briani 27239
Fjerne gammel printer og scanner
Fra : Sten Axelsen

Dato : 04-07-07 16:29

Jeg har lige installeret et tegneprogram.
Det program finder en gammel printer og en gammel scanner, jeg har slettet
forlængst.
Hvor finder programmet disse oplysninger, og kan jeg slette dem.
Jeg tror nemlig, der er en konflikt mellem en gammel printer (der er
slettet) og den nye.

Mvh
Sten Axelsen

Fra : hcma

Dato : 05-07-07 10:22

"Sten Axelsen" <stenVirkerIkke@nets.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvor finder programmet disse oplysninger, og kan jeg slette dem.
> Jeg tror nemlig, der er en konflikt mellem en gammel printer (der er

har du afinstalleret den gamle printer ?
Når man af-installerer programmer, ligger der ofte små rester tilbage, som
ikke blev fjernet under af-installerings-processen, hvilket kan betyde at
hele systemet bliver langsomt. Man kan fjerne disse løse rester ved at
benytte et "rengøringsprogram" som f.eks.
RegCleaner: http://www.ccleaner.com/

Manual her: http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm

m v h

hcma/-