MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
beep i vmware ws
Fra : tp

Dato : 02-07-07 20:13

nogen der kender denne. bruger den til at teste windows installationer
inden jeg går "real"

men den har det med at bruge system beepen. I gamle dage med alm computere
kunne man rive den lille støjsender ud af sin computer, men med en bærbar på
bordet er det lidt sværere

VMWARE er glade for den og sender systembeep konstant. jeg har i regedit
fundet controlpanel og sounds og slået fra. Men det var ikke nok

nogen input? skal siges at det er en v6 jeg bruger

Fra : Heidi Hansen

Dato : 10-07-07 16:20

Hej

Har du prøvet at fjerne "System Speaker" under enhedshåndtering?
(Husk at slå "Show hidden devices" fra)

Heidi

Fra : Allan Vebel

Dato : 10-07-07 23:07

tp skrev:

> den og sender systembeep konstant.

På en reparation har jeg set at kunden har stoppet
tyggegummi i hullet - fordi det ikke kunne slås fra

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : tp

Dato : 11-07-07 06:24

> På en reparation har jeg set at kunden har stoppet
> tyggegummi i hullet - fordi det ikke kunne slås fra

jeg VILLE også have gjort noget lignende hvis det ikke var fordi det var en
bærbar og dermed ikke lige er sådan at komme til :-/

Fra : Allan Vebel

Dato : 12-07-07 01:14

tp skrev:

> jeg VILLE også have gjort noget lignende hvis det
> ikke var fordi det var en bærbar og dermed ikke lige
> er sådan at komme til :-/

Du skal bare vide hvor den sidder, så kan du gøre hvad
du vil - tyggegummi, lim eller andre ting.

Beeperen skal jo advare dig mod fejl på maskinen, så
det vil blive betragtet som at pille olielampen ud af
bilen hvis den lyser

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk