MS Windows
briani 27239
Boot af 2 systemer
Fra : Anne Grethe Jensen

Dato : 02-07-07 17:02

Jeg har en computer med preinstalleret VISTA..

Jeg har oprettet en partision hvor jeg har installeret windows XP.´(Jeg
installerede direkt fra CDen med XP)

Når jeg starter maskinen, åber den XP, og jeg kan ikke boote VISTA længere..

I Bios kan jeg kun vælge HARDISK eller DVD drev..

i "F8" menuen i XP under opstart viser den kun XP som bootmulighed...

Hvad gør jeg ???

Jeg vil gerne kunne vælge at boote på den ene, eller den anden...

(og jeg vil gerne i kontakt med min Vista igen)

Er der hjælp at hente ??

Fra : Rado

Dato : 02-07-07 21:19

On Mon, 2 Jul 2007 18:02:27 +0200, "Anne Grethe Jensen"
<annegrethejensen@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>installerede direkt fra CDen med XP)
>
>Når jeg starter maskinen, åber den XP, og jeg kan ikke boote VISTA længere..

Prøv at kig her - en af mine venner fik det til at fungere ved hjælp
af anvisningerne her:

http://forums.techguy.org/windows-vista/558994-how-install-xp-after-vista.html
http://www.vistabootpro.org/
http://www.pro-networks.org/forum/forum-95.html

--
Rado

"Mind KNOWS. It does not /learn/. All-knowledge is timeless
to an Illuminate." - Lao Russell