MS Windows
briani 27239
New Critical Update
Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 02-07-07 15:41

Har fået en mail dateret 2/7-2007, der gir sig ud for at være fra Microsoft
med titlen "New Critical Update".

Den ser meget ægte
Har nogen kendskab til om det er en virus, man lokkes til at installere ?

vh Jørn R

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 02-07-07 15:48

Jørn Rasmussen skrev:

>Har fået en mail dateret 2/7-2007, der gir sig ud for at være fra
>Microsoft med titlen "New Critical Update".

Hvor har Microsoft din emailadresse fra ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Henning

Dato : 02-07-07 15:51

On Mon, 2 Jul 2007 16:41:22 +0200, "Jørn Rasmussen"
<jorn@keisergaarden.dk> wrote:

> [...]
>
>Den ser meget ægte
>Har nogen kendskab til om det er en virus, man lokkes til at installere ?

Ja - Microsoft sender aldrig mails ud på den måde! Det kører via
Windows Update.

Fra : Rado

Dato : 02-07-07 15:51

> [...]

>Den ser meget ægte
>Har nogen kendskab til om det er en virus, man lokkes til at installere ?

Det er det helt sikkett. MS sender aldrig den slags mail ud.

--
Rado

No, I haven't sold my soul to the devil - I just
let him borrow it once in a while...

Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 02-07-07 18:17

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er det helt sikkett. MS sender aldrig den slags mail ud.

Det anede mig.

For et til to år siden var der mange af sådanne "fake" mail. Men denneher
ser blot endnu mer ægte ud

Tak for svarene - jeg sletter den straks