MS Windows
briani 27239
Alternativ Flash player?
Fra : Rado

Dato : 30-06-07 10:06

Nogen der kender en alternativ Flash player? Adobes fungerer bare ikke
på mit system, får blot en hvid skærm når jeg prøver at åbne en flv
fil (selvom den underligt nok fungerer fint som plugin i IE).

--
Rado

"Mind KNOWS. It does not /learn/. All-knowledge is timeless
to an Illuminate." - Lao Russell

Fra : Rado

Dato : 30-06-07 10:20

On Sat, 30 Jun 2007 11:05:52 +0200, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
wrote:

>Nogen der kender en alternativ Flash player? Adobes fungerer bare ikke
>på mit system, får blot en hvid skærm når jeg prøver at åbne en flv
>fil (selvom den underligt nok fungerer fint som plugin i IE).

Nå, jeg fandt ud af at VLC som jeg i forvejen har installeret kan
afspille dem (men vil nu godt høre om andre alternativer alligevel).

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 30-06-07 15:50

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse news:8v7c83ttj4pfclihjtip4ksiboamr4b1i2@4ax.com...

> Nå, jeg fandt ud af at VLC som jeg i forvejen har installeret kan
> afspille dem (men vil nu godt høre om andre alternativer alligevel).
>

> --

Jeg bruger Windows Media Player Classic til stor set alt, med de rette codec installeret,,
Avi,mpg,mov, flv, HDdvd( ts ) , DVD(vob) , wmv,asf, mkv, mp4,swf m.fl.
http://www.afterdawn.com/software/video_software/video_players/media_player_classic.cfm

Den har et tons af funktion, men er ikke særlig slick( ligner windows media player 6.4)
men den er super hurtig og gør kun det den skal , afspille video.

Jan Rasmussen

Fra : Rado

Dato : 30-06-07 16:44

On Sat, 30 Jun 2007 16:49:47 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:

> [...]
>men den er super hurtig og gør kun det den skal , afspille video.

Den er faktisk også min foretrukne videoafspiller, men den vil ikke
afspille Flash klippene. Skal der installeres en speciel codec?

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 01-07-07 01:20

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse news:f7uc831rhmmai5b0klvf7vj49jck0c60v9@4ax.com...

> Den er faktisk også min foretrukne videoafspiller, men den vil ikke
> afspille Flash klippene. Skal der installeres en speciel codec?

Jeg mener ikke jeg har installeret et specielt flv codec,
der var faktisk først da jeg læste dit indlæg at jeg afprøvede
flv i wmpc, jeg hade længe ville bruge en anden player
ind FLV player 1.3.3 da den ikke har smoth pixel, da har wmpc.

har du ffdshow installeret ? jeg tror det er den, måske skal den enables først.
har du installeret FLV player 1.3.3 det kan være den der installere de rette codec.

ellers snakkes der om et codec her:
http://www.all-streaming-media.com/faq/media-players/faq-play-Macromedia-Flash-video-flv-files.htm

Jan Rasmussen

Fra : Rado

Dato : 01-07-07 15:11

On Sun, 1 Jul 2007 02:20:00 +0200, "Jan Rasmussen" <1@2.3> wrote:

>har du ffdshow installeret ? jeg tror det er den, måske skal den enables først.
>har du installeret FLV player 1.3.3 det kan være den der installere de rette codec.

Prøvede at installere den men det hjalp ikke.

>ellers snakkes der om et codec her:
>http://www.all-streaming-media.com/faq/media-players/faq-play-Macromedia-Flash-video-flv-files.htm

Det var lige det der skulle til. Jeg installerede "K-Lite Codec Pack
3.2.5 Full" og nu fungerer det med wmpc. Takker! :)

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern