MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win98 og usb
Fra : Gert Pedersen

Dato : 30-06-07 09:21

Hej i gruppen

Jeg sidder her og vil opgradere en vens computer til en der er noget
kraftigere, og vil i den forbindelse hive dokumenter og en masse billeder
med over på den nye maskine med XP. Jeg har en usb-pen på 1 Gb, hvordan får
jeg den til at spille med win98 ?
Jeg har været på en side hos Microsoft som der blev henvist til fra en anden
side og installeret det der blev anvist, men hvor er det lige sådanne sager
bliver lagt hen. Når denne usb ting bliver "opdaget" så skal jeg henvise til
en driver, og hverken i system eller system32 er der noget 98 vil anerkende.
Er der nogen der kan hjælpe mig at hjælpe min ven ?

Kim

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-07 09:29

"Gert Pedersen" <jeep4ever@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> anerkende.
> Er der nogen der kan hjælpe mig at hjælpe min ven ?

Hej !

Hvis du ikke fik en driver-cd med, da du erhvervede din usb-pen, kunne du
jagte én 98-driver på fabrikantens websider.

mvh

Abricosicus

Fra : Gert Pedersen

Dato : 30-06-07 11:39

> [...]
>
> Hvis du ikke fik en driver-cd med, da du erhvervede din usb-pen, kunne du
> jagte én 98-driver på fabrikantens websider.

Det er en Kingston datatraveler jeg har, og jeg har været på deres
hjemmeside og hente den driver der er til 98, men den maskine med den 98 der
er på, den vil ikke godkende det der er blevet installeret, det er lidt
surt.

Kim

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 30-06-07 09:57

Gert Pedersen wrote:
> kraftigere, og vil i den forbindelse hive dokumenter og en masse billeder
> med over på den nye maskine med XP. Jeg har en usb-pen på 1 Gb, hvordan får

Brænd dem på en CD - det er bedre backup-medium.

Jesper Poulsen

Fra : Gert Pedersen

Dato : 30-06-07 11:40

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
Gert Pedersen wrote:
> [...]
får

Brænd dem på en CD - det er bedre backup-medium.

Det er kun med formål at flytte billederne, ikke andet, og så er der ikke
brænder i deres maskine, så det gør det ikke nemmere.

Kim

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 01-07-07 04:41

Gert Pedersen wrote:
> får
>
> Brænd dem på en CD - det er bedre backup-medium.

Vær venlig at læse her:
http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html - så kan du genkende den en
anden gang.

FUT:dk.admin.netikette

Jesper Poulsen

Fra : Jørgen Andersen

Dato : 01-07-07 16:31

> får
>
> Brænd dem på en CD - det er bedre backup-medium.

Det vil så nok være lidt en udokumenteret påstand.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 02-07-07 06:11

Jørgen Andersen wrote:

> Det vil så nok være lidt en udokumenteret påstand.

Den er baseret på min faglige elektrnikbaggrund.

Jesper Poulsen

Fra : Gert Pedersen

Dato : 30-06-07 11:58

Hej igen

Det virker nu, jeg skulle bare installere det et par gange før 98 fandt ud
af hvad den skulle

Kim