MS Windows
briani 27239
Dell/Vista vil ikke udskrive hjemmesider
Fra : IKJ

Dato : 29-06-07 08:33

Min datter har en bærbar,Dell inspiron 1501 (Turon 64 ) med Windows Vista
Home Premium præinstalleret, og en Printer HP 1510 all in one

Problemet er at printeren vil ikke udskrive hjemmesider men er ellers
velfungerende.
Man har forsøgt med en anden printer men med samme problem.

Dell bærbar er lige sat til fabriksindstillingen (formatteret?) men det
hjalp ikke.
Printeren er forsøgt geninstalleret m.m. uden effekt, hjemmesider kan stadig
ikke udskrives.

Noget tyder på en konflikt i systemet, hvad kan man gøre?

Kan Ccleaner måske hjælpe?
Kan det hjælpe at vælge et andet biblioteki C: til printeren?

hilsen
Lenes far

Fra : Bjarne Chr

Dato : 29-06-07 10:50

"IKJ" <ikjsletdette@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Home Premium præinstalleret, og en Printer HP 1510 all in one
>
> Problemet er at printeren vil ikke udskrive hjemmesider men er ellers

Hej
Prøv højreklik på ikonet IE / egenskaber / Avanceret Sæt et flueben i
Udskriv farver og billeder (nederst i rullegardinet)
--
venlig hilsen
Bc

Fra : IKJ

Dato : 29-06-07 12:01

> [...]
> Prøv højreklik på ikonet IE / egenskaber / Avanceret Sæt et flueben i
> Udskriv farver og billeder (nederst i rullegardinet)

Tak til Bc, desværre løste dette ikke problemet

Lenes far

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-07-07 01:30

IKJ skrev:

> Vista Home Premium præinstalleret, og en Printer
> HP 1510 all in one

Jeg har før hørt at Vista og HP ikke arbejder særlig
godt sammen.

Du skal hente en vista-driver til printeren hos HP,
ellers må du have fat i deres supportafdeling.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-07-07 21:31

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse

> Du skal hente en vista-driver til printeren hos HP,
> ellers må du have fat i deres supportafdeling.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=2093&lc=da&cc=dk&dlc=da&product=428800&lang=da

Kurt

Fra : IKJ

Dato : 04-07-07 05:31

> "Allan Vebel" <spam@do.not> skrev i en meddelelse

> http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=2093&lc=da&cc=dk&dlc=da&product=428800&lang=da
>
> Kurt

Tak for svarene. Vi vil nu afprøve linket/HP

Lenes far