MS Windows
briani 27239
Boot problem fra slave disken
Fra : Kokken

Dato : 26-06-07 17:39

Jeg har to identiske harddiske i min computer. Jeg tager backup ved at
spejle diskene med Trueimage.

Når jeg starter på den Primære Master harddisk så kan jeg se (og benytte)
begge diske under "Denne computer".

Når jeg derimod starter op på den Primære Slave harddisk så kan jeg kun se
(og benytte) den Primære Slave harddisk harddisk under "Denne computer".

Er der nogen som kan give mig en forklaring på dette og give en anvisning på
hvordan jeg får adgang til begge harddiske når jeg starter op på den Primære
Slave harddisk.