MS Windows
briani 27239
Acer install CD/DVD
Fra : Kurt

Dato : 26-06-07 05:20

Hej NG

For et stykke tid siden fandt jeg et link her i NG hvor man kunne
bestille en CD/DVD med windows på hos ACER
jeg kan desværre ikke finde dette link igen

er der en som kan hjælpe vil jeg blive meget glad
da jeg står med en Acer bærebar som skal have ny Windows

Mvh Kurt

Fra : Ole C

Dato : 26-06-07 09:32

Kurt skrev blandt andet:

> [...]
>
> er der en som kan hjælpe vil jeg blive meget glad
> da jeg står med en Acer bærebar som skal have ny Windows

Hvorfor ikke bare kontakte Acer, som har en afdeling i Danmark:
www.acer.dk

--
vh
Ole C.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-06-07 11:12

On Tue, 26 Jun 2007 06:19:58 +0200, Kurt <kpn7200@gmail.com> wrote:

>For et stykke tid siden fandt jeg et link her i NG hvor man kunne
>bestille en CD/DVD med windows på hos ACER
>jeg kan desværre ikke finde dette link igen

Det er måske dette:

http://groups.google.dk/group/dk.edb.system.ms-windows/browse_thread/thread/9d9e989b9bc82766/95c7a3382016a6e4?lnk=st&q=&rnum=1&hl=da#95c7a3382016a6e4

http://www.dvd-request.com/
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Kurt

Dato : 26-06-07 15:33

Det var lige den jeg søgte, mange tak for hjælpen

mvh Kurt