MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kopiering fra harddisk
Fra : Per A. Hansen

Dato : 19-06-07 11:55

Hej alle,

en af mine bekendte har købt ny computer da hans gamle ikke kunne
starte op - XP´eren var åbenbart knust.
Jeg lovede at kopiere hans egne filer over på en USB-harddisk, men stødte
så på det problem at kan private mappe ikke kunne kopieres - øjensynligt
fordi han skulle logge sig på med et password.

Er der nogen kender en metode til at lukke vedkommende mappe op så
indholdet kan kopieres?
En NT-user fil skaber åbenbart problemerne.

Per A. Hansen

Fra : .Kody

Dato : 19-06-07 14:20

Per A. Hansen kom med følgende:
> [...]
> indholdet kan kopieres?
> En NT-user fil skaber åbenbart problemerne.

Se her : http://support.microsoft.com/kb/308421

..Kody

Fra : Per A. Hansen

Dato : 23-06-07 08:57

".Kody" <mgs-@-email.dk> skrev i en meddelelse
> Per A. Hansen kom med følgende:

> Se her : http://support.microsoft.com/kb/308421

Tak for tippet.
Det lykkedes ikke for mig at få ændret på rettighederne til den ødelagte
disk, der
var sat på som en slave.
I mellemtiden er problemet løst via Linux, der ikke tager hensyn til Windows
beskyttelse af egne filer.

Per A. Hansen