Prisbillig stabil switch med mindst 3 port~
Fra : Jesper Poulsen

Dato : 28-06-07 15:40

Greetings!

Jeg sidder og gennemtrævler EDBpriser efter en prisbillig stabil switch.
Men hvad er det bedste køb?

Den skal bruges til at dele WAN-siden af en TDC BB Prof. i 2 dele.

Jesper Poulsen

Fra : Bo Simonsen

Dato : 28-06-07 15:50

On 2007-06-28, Jesper Poulsen <nospam@ingensteder.dk> wrote:

| Jeg sidder og gennemtrævler EDBpriser efter en prisbillig stabil switch.
| Men hvad er det bedste køb?

En switch er et ret dumt stykke hardware så til hjemmebrug kan det
næsten være lige meget hvad du vælger. Langt de fleste switches har en
intern backbone der er stor nok samt en stor mængde hukommelse til at
gemme flere hundrede mac adresser.

| Den skal bruges til at dele WAN-siden af en TDC BB Prof. i 2 dele.

Hvad mener du?

--
Bo Simonsen | http://bo.geekworld.dk
Datamatiker, B.Sc. | bo@geekworld.dk

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 28-06-07 16:30

Bo Simonsen wrote:

> En switch er et ret dumt stykke hardware så til hjemmebrug kan det
> næsten være lige meget hvad du vælger. Langt de fleste switches har en

Den skal dog stadig være stabil, da den skal sidde på ydersiden af mail-
og webserverens router.

> Hvad mener du?

??

Jesper Poulsen

Fra : Hans

Dato : 28-06-07 17:09

Jesper Poulsen wrote:
> Greetings!
>
> Jeg sidder og gennemtrævler EDBpriser efter en prisbillig stabil
> switch. Men hvad er det bedste køb?

Jeg bruger den selv på en 20/20 Mbit forbindelse uden udfald eller andre
problemer.

> Den skal bruges til at dele WAN-siden af en TDC BB Prof. i 2 dele.

Det kræver så 2 IP-adresser fra udbyderen.

Hans

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 28-06-07 20:36

Hans wrote:

> Det kræver så 2 IP-adresser fra udbyderen.

Det er netop derfor jeg skal have en switch lige dér i netværket

Jesper Poulsen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-06-07 17:15

Jesper Poulsen wrote:

> Den skal bruges til at dele WAN-siden af en TDC BB Prof. i 2 dele.

Jeg skal slet ikke dele WAN-siden med en switch er jeg kommet i tanke
om... Jeg har 2 /30-net - doh!

Jesper Poulsen