Hjælp Til 100 Megabit og 1000 Megabit Netv~
Fra : Lars Skov Jensen

Dato : 28-06-07 10:57

Er der nogen der har nogle diagrammer til hvordan man samler 100 og 1000
Megabit Netværks-kabler ????

Hvis der er , så send dem til Lars-S-J@Post4.Tele.dk

, da jeg er meget intreseret i at få at vide hvordan man samler 100 og 1000
Megabit Netværks-Kabler...

Jeg har fået at vide herinde , at man ska ha kategori 6 Netværk-kabler , det
har jeg også,
men jeg har så også fået at vide at man ska ha Kategori 6 RJ-45 Stik , og
det ka jeg sku ikke finde nogen steder....

Så Hjælp Mig Venligst........Pleaaase....

Mvh. Lars

Fra : Steen Suder

Dato : 28-06-07 11:50

Lars Skov Jensen wrote:

> Er der nogen der har nogle diagrammer til hvordan man samler 100 og 1000
> Megabit Netværks-kabler ????
>
> Hvis der er , så send dem til Lars-S-J@Post4.Tele.dk

Nej.

> [...]
> det ka jeg sku ikke finde nogen steder....
>
> Så Hjælp Mig Venligst........Pleaaase....

Tør dine øjne og tag en kiks:
<http://www.hardwarebook.info/Ethernet_10/100/1000Base-T_Straight_Thru>

--
Steen Suder
Pr?v at forestille dig, at du er en anden, og l? s?din artikel igennem

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 28-06-07 13:47

On Thu, 28 Jun 2007 11:56:48 +0200, "Lars Skov Jensen"
<lars-s-j@post4.tele.dk> wrote:

> Er der nogen der har nogle diagrammer til hvordan man samler 100 og 1000
> Megabit Netværks-kabler ????

Kort sagt: Lad være.

Hvis man faktisk har brug for gigabit-performance, så er det en rigtig
skidt idé at lave kablerne selv. Hvis man ikke er uddannet (og er det
i det pågældende system), bliver resultatet dårligt og performance
derefter.

-A